نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

جزییات آخر هفته رایگان و فصل چهارم بازی For Honor

بازی For Honor آخر هفته آینده به صورت رایگان در دسترس خواهد بود و همچنین فصل چهارم این بازی هم به زودی شروع می‌شود.

کمپانی یوبی‌سافت در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام کرد که فصل چهارم بازی For Honor طی ماه جاری میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت. اما پیش از آغاز این فصل، شرکت فرانسوی این امکان را فراهم کرده تا کاربران آخر هفته آینده، بتوانند بازی را مدت محدودی رایگان تجربه کنند تا افرادی که پیش از این شانس تجربه For Honor را نداشته‌اند، بتوانند این اثر را بازی کنند. تجربه رایگان بازی، از پنج‌شنبه ۱۸ آبان آغاز خواهد شد و تا ۲۱ آبان ادامه خواهد داشت. 

در طی این مدت، کاربران می‌توانند For Honor را به صورت کامل تجربه کنند و از بخش داستانی، پنج حالت چندنفره و تمامی هیرو‌های بازی تا فصل سوم، لذت ببرند. در صورتی که پس از تجربه رایگان بازی به خرید آن علاقه داشته باشید، تمامی پیشرفت‌های شما در طی نسخه رایگان به نسخه کامل منتقل می‌شوند و از طرف دیگر، بازی هم در تاریخ مذکور، با ۶۰ درصد تخفیف قابل خرید خواهد بود. همچنین یوبی‌سافت یک امکان هم برای دارندگان بازی برای آخر هفته آینده در نظر گرفته که Warrior Training Program نام دارد. به لطف این قابلیت، دارندگان بازی اگر با فردی که بازی را به صورت آزمایشی تجربه می‌کند همراه شده و پنج نبرد را در کنار یکدیگر به پایان برسانند، هرکدام ۵ هزار استیل دریافت خواهند کرد. 

همچنین فصل چهارم بازی، از تاریخ ۲۳ آبان آغاز خواهد شد و Order & Havoc نام دارد. این فصل علاوه بر اضافه کردن نقشه‌های جدید، دو هیرو با نام‌های Aramusha و Shaman هم به بازی اضافه می‌کند. به‌علاوه این آپدیت حالت Tribute را هم به بازی اضافه می‌کند که یک حالت چهار در برابر چهار تیمی است و در آن، گیمر‌ها باید سعی کنند سه آیتم را دریافت کرده و به Shrine منتقل کنند. دارندگان سیزن پس بازی، از تاریخ ۲۳ آبان به صورت رایگان به شخصیت‌های جدید دسترسی خواهند داشت و کاربران دیگر، از ۳۰ آبان می‌توانند آن‌ها را هریک به قیمت ۱۵ هزار استیل خریداری کنند. 

بازی For Honor اوایل سال ۲۰۱۷ منتشر شد و در بررسی زومجی هم نمره ۸ را دریافت کرد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده