نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

فیلم Avengers: Infinity War مانند فیلم‌ های در سبک سرقت خواهد بود

برادران روسو، کارگردانان فیلم Avengers: Infinity War، در مصاحبه جدید خود در مورد این فیلم مورد انتظار صحبت و اطلاعات جدیدی را به اشتراک گذاشته‌اند.

اگرچه مارول استودیو اغلب از یک فرمول مشخص برای ساخت فیلم‌های خود استفاده می‌کند، اما گاهی اوقات آن‌ها تلاش می‌کنند که این سیستم را کنار بگذارند و این دقیقا همان کاری است که جو و آنتونی روسو قصد دارند در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) آن را انجام بدهند. در مصاحبه با وب‌سایت Cnet، جو و آنتونی روسو در مورد برنامه‌های خود در سومین قسمت از فیلم انتقام جویان (Avengers) صحبت و اضافه کردند که این فیلم، مانند فیلم‌های در سبک سرقت خواهد بود. این دو برادر در ادامه تاکید کردند که تانوس یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم Avengers: Infinity War است. برادران روسو گفتند:

تانوس بزرگترین عنصر جدید فیلم Infinity War است و در واقع او به شکل جسورانه و بسیار قدرتمندی وارد داستان فیلم می‌شود و این موضوع بدان معنا است که او تقریبا یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم خواهد بود. ما روایت جالبی در اطراف او ایجاد کرده‌ایم و در واقع بخش‌های تانوس در فیلم مانند یک فیلم‌ سرقت است و او جسورانه‌تر و موفق‌تر از گذشته به‌دنبال گرفتن سنگ‌های بی‌نهایت است. شخصیت شرورانه او در فیلم به گونه‌ای است که همیشه یک قدم جلوتر از قهرمانان است. ما فیلم‌های زیادی را در سبک سرقت یا فیلم‌هایی با تم مشابه آن را تماشا کرده‌ایم و از آن‌ها الهام گرفته و در فیلم از آن استفاده کرده‌ایم.

Avengers: Infinity War

انتظار می‌رود که شاهد حضور تعداد قابل توجه‌ای شخصیت از دنیای سینمای سینمایی در فیلم Avengers: Infinity War باشیم، اما به نظر می‌رسد که ممکن است شاهد حضور شخصیت‌های ابرقهرمان و ابرشروری که انتظار حضور آن‌ها را در این فیلم نداریم، نیز در فیلم Infinity War باشیم که از دیدن آن‌ها در فیلم شگفت‌زده شویم. برادران روسو در ادامه گفتند:

تعداد بسیاری شخصیت غیر منتظره در فیلم حضور خواهند داشت. شگفتی‌های این فیلم بیش از تمام فیلم‌های دنیای سینمایی مارول است. بخشی از آن تعاملات غیر منتظره بین شخصیت‌ها وجود دارد. شخصیت‌های جالب جدیدی نیز در فیلم حضور دارند و شخصیت‌هایی که تا پیش از این حضور کوتاهی را داشته‌اند، در این فیلم حضور بزرگ‌تر و مهم‌تری را خواهند داشت. بنابراین من نمی‌خواهم چیز زیادی در مورد آن به شما بگویم، اما شما قطعا می‌توانید انتظار دیدن چیزهای غیر منتظره زیادی را در فیلم داشته باشید.

Captain America: Civil War

با این حال، هنوز دقیقا نمی‌دانیم که باید انتظار بازگشت چه شخصیت‌هایی را در فیلم Avengers: Infinity War داشته باشیم و چقدر در روند اتفاقات فیلم تاثیر گذار خواهند بود. با این حال، حضور شخصیت‌های جدید در هر دو سمت جنگ می‌تواند جالب باشد. در حال حاضر طرفداران در انتظار انتشار اولین تریلر این فیلم مورد انتظار هستند. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در یک مصاحبه تایید کرده است که اولین تریلر فیلم Infinity War پیش از پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. پیش از این لوئیس دی اسپوزیتو، از تهیه‌کنندگان این فیلم و از مدیران ارشد مارول استودیو در توییتر شخصی خود گفت که کار روی اولین تریلر این فیلم هنوز ادامه دارد و این تریلر هنوز آماده انتشار و نمایش نشده است.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده