نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸

آپدیت 1.06 فیفا 18 منتشر شد

الکترونیک آرتز امروز جدید‌ترین آپدیت فیفا 18 را منتشر کرد که می‌توانید در ادامه مطلب با جزییات آن آشنا شوید.

در حالی که این روز‌ها شاهد رویداد‌های مختلفی در بازی فیفا 18 هستیم و پس از بلک فرایدی چالش‌های ساخت ترکیب (SBC) جالبی در این بازی در دسترس قرار گرفته‌اند، امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز، سازنده و ناشر این اثر، آپدیت 1.06 فیفا 18 را برای کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر کرد که تغییرات مثبتی در آن اعمال می‌کند.

یکی از تغییرات مهم این آپدیت، بهبود قضاوت داوران در بازی است؛ به طور دقیق‌تر، یکی از باگ‌های داوری بازی زمانی بود که در اثر برخورد بازیکن مدافع و مهاجم به هنگام تلاش برای زدن ضربه سر، اعلام ضربه پنالتی می‌شد که این مورد در آپدیت جدید FIFA 18 رفع شده است. تغییر بعدی در گیم‌پلی بازی مربوط به دروازه‌بان‌ها می‌شود که زمان بلند شدن آن‌ها از روی زمین، پس از دفع توپ کاهش یافته و این باعث خواهد شد تا شانس بیش‌تری برای دفع یا گرفتن توپ‌های ریباند‌شده توسط بازیکن حریف داشته باشند. تغییر دیگر در مورد دروازه‌بان‌ها، رفع باگی است که باعث می‌شد آن‌ها در مقابل پاس‌های رو به عقب بازیکن خودی هیچ واکنش نشان ندهند و ثابت بایستند.

EA همچنین تغییراتی هم در بخش‌های مختلف بازی اعمال کرده است؛ برای مثال از این پس اگر در بخش آلتیمیت تیم باشید و روی ایکس باکس وان یا پلی استیشن 4 به منوی کنسول بروید، پس از گذشت یک بازه زمانی خاص به صورت خودکار از بخش آلتیمیت تیم بازی خارج خواهید شد. همچنین یک سری باگ‌های مرتبط با این بخش نیز رفع شده‌اند. تغییر بعدی مربوط به قسمت کریر بازی است که گاهی بازیکنانی که به صورت آزاد جذب می‌شدند، با شروع فصل بعدی به تیم جدیدشان اضافه نمی‌شدند که این مشکل رفع شده است. همچنین تغییر دیگر این بخش رفع باگی است که باعث می‌شد سطح و امتیازات بازیکنان در قسمت Squad Hub دیده نشود.

آپدیت 1.06 بازی فوتبال الکترونیک آرتز تغییرات دیگری نیز در بازی اعمال می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به بهبود لباس یک سری تیم‌ها، رفع برخی مشکلات صوتی و بصری و اعمال تغییراتی ریز در دیگر حالت‌های بازی اشاره کرد. با مراجعه به سایت منبع می‌توانید از جزییات ریز این آپدیت آگاه شوید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده