// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

Peggle 2 و یک بازی دیگر به سرویس Backward Compatibility اضافه شدند

میجر نلسون در صفحه توییتر خود دو بازی جدید را برای سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس باکس وان معرفی کرد که از همین حالا در دسترس کاربران این کنسول قرار گرفته است.

کمپانی مایکروسافت امروز دو بازی جدید از کنسول ایکس باکس 360 را به سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس باکس وان اضافه کرد. همانند گذشته، این خبر را میجر نلسون در صفحه توییتر خود اعلام کرد. دو بازی اضافه شده به سرویس مذکور به شرح زیر است:

  •  Peggle 2
  •  Marlow Briggs and the Mask of Death

در صورتی که دیسک اصلی این بازی‌ها را برای کنسول ایکس باکس 360 داشته باشید می‌توانید از همین امروز به تجربه این بازی‌ها روی کنسول ایکس باکس وان بپردازید. در غیر این صورت می‌توانید از فروشگاه ایکس باکس این بازی‌ها را خریداری کنید. البته با توجه به فهرست بازی‌های رایگان ماه دسامبر ایکس باکس لایو گلد، کاربران کنسول ایکس باکس وان می‌توانند بازی Marlow Briggs and the Mask of Death را از تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) تا تاریخ ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) به صورت رایگان دریافت کنند. 

برای آن دسته از افرادی که با سبک و حال و هوای این دو بازی آشنایی ندارند باید بگوییم بازی Peggle 2 در سبک پازل است که استودیو PopCap Games سازنده سری بازی‌های محبوب Plants vs. Zombies، کار ساخت و توسعه این بازی را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان را بر عهده داشته است. اما بازی Marlow Briggs and the Mask of Death در سبک اکشن ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۳ توسط Microsoft Studios برای پلتفرم‌های ایکس باکس 360 و پی سی منتشر شده بود.

مایکروسافت اخیرا نیز پنج بازی جدید به سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس باکس وان اضافه کرده بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده