نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱

آنا کندریک به لیست بازیگران فیلم جدید کریس موریس پیوست

آنا کندریک و دنیل بروکس به لیست بازیگران فیلم جدید کریس موریس که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده است، پیوستند.

پروژه جدید کریس موریس در مقام کارگردان هنوز عنوانی ندارد؛ این فیلم پس از فیلم کمدی سیاه Four Lions (چهار شیر)، دومین فیلمی است که کریس موریس کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت. طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، حضور آنا کندریک و دنیل بروکس در فیلم جدید کریس موریس تأیید شده است.

هنوز اطلاعات چندانی از داستان این فیلم در دسترس نیست. تهیه‌کنندگی فیلم کریس موریس بر عهده دو کمپانی See Saw Films و Archer Gray Productions خواهد بود. این دو کمپانی پیش‌تر در دو فیلم The King's Speech (سخنرانی پادشاه) و Mr. Holmes (آقای هولمز) با یکدیگر همکاری مشترکی داشته‌اند. همچنین قرار است بخشی از بودجه فیلم جدید را کمپانی Film4 تأمین کند.

Brooks

از دیگر بازیگرانی که قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازند می‌توان به دنیس اوهر، کیوان نواک، جیمز آدومین، پج وحدت، موسی کرایش و مارکنت دیویس اشاره داشت.

از فیلم‌های معروفی که آنا کندریک در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به Up In The Air (پا در هوا)، Get a Job (یک شغل پیدا کن)، Scott Pilgrim vs. the World (اسکات پیلگریم در برابر دنیا) و The Accountant (حسابدار) اشاره داشت. وی همچنین قرار است در سومین قسمت فیلم Pitch Perfect (پیچ پرفکت) بار دیگر در نقش شخصیت بکا ظاهر شود. آنا کندریک در فیلم کمدی و جنایی پال فیگ با عنوان A Simple Favor (یک لطف ساده) نیز حضور خواهد داشت. این بازیگر پرکار در فیلم فانتزی Nicole (نیکول) نیز نقش بابانوئل مؤنث را خواهد داشت.

دنیل بروکس را نیز طرفداران با بازی در سریال Orange Is the New Black (نارنجی مد جدید است) به خاطر دارند. وی سابقه صداپیشگی در فیلم انیمیشن The Angry Birds (پرندگان خشمگین) را نیز در کارنامه کاری خود دارد. دنیل بروکس در فیلم درام مگان گیریفیت با عنوان Sadie (سدی) نیز حضور خواهد داشت.

گفتنی است کریس موریس کمدین، نویسنده، کارگردان و بازیگر آمریکایی است که وی را عمدتاً با طنزنویسی و کمدی تلخش می‌شناسند.

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده