نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

آپدیت جدید بازی Fortnite با پشتیبانی از ایکس باکس وان ایکس منتشر شد

کمپانی اپیک گیمز جدیدترین آپدیت بازی Fortnite را عرضه کرد. این بروزرسانی هم پشتیبانی از ایکس‌باکس وان ایکس را به بازی اضافه کرد و هم محتویات جدیدی را در اختیار کاربران قرار داد.

کمپانی اپیک گیمز به‌تازگی آپدیتی را برای بازی Fortnite منتشر کرده که انتشار آن با اتمام رویداد هالووین Fortnitemares در بیست و نهم نوامبر (دیروز) مصادف شد. آپدیت 1.9.1 هم برای بخش Save the World و هم برای حالت رایگان Battle Royale محتویاتی را اضافه کرده است. این پچ همچنین پشتیبانی بازی از ایکس‌باکس وان ایکس را مهیا کرده است.

با انتشار این آپدیت بازی Fortnite اکنون قادر است تا روی کنسول ایکس باکس وان ایکس با رزولوشن 4K اجرا شود. البته مشخص نیست که این 4K دقیقا تا چه اندازه به لفظ واقعی آن وفادار است (چنانچه در بازی‌های دیگر نیز سابقه داشته که این رزولوشن در حد و اندازه‌ی 4K واقعی نباشد)، اما چیزی که مشخص است این است که از این پس اگر این بازی را با کنسول جدید مایکروسافت بازی کنید تجربه‌ی بصری بسیار زیباتری خواهید داشت.

بروزرسان جدید همچنین آیتم‌های تازه‌ای را به بخش Battle Royale بازی (که ساختاری همچون بازی PUBG دارد) اضافه می‌کند؛ آیتم‌هایی مانند نارنجک‌های دودزا. این نوع از نارنجک هیچ‌گونه صدمه‌ی جانی وارد نمی‌کند، بلکه صرفا جلوی دید حریفان را می‌گیرد. شما می‌توانید آن را همانند دیگر آیتم‌های بازی از روی زمین یا از درون کانتینرهای لوت بردارید.

به جز نارنجک جدید، Epic Games دو لیدربورد جدید را نیز به بخش Battle Royale بازی اضافه کرده: پیروزی‌ها در سطح جهانی و امتیاز. لیدربورد قبلی پنجاه بازیکن درون یک رقابت را بر اساس تعداد بردهایشان مرتب می‌کرد. لیدربورد جدید اما بازیکنان را بر اساس میزان امتیاز تجربه‌ای که دریافت کرده‌اند (XP) مرتب می‌کند.

در بخش Save the World نیز آیتم‌های جدیدی به بازی اضافه شده‌اند. اپیک در این بخش ۹ اسلحه‌ی جدید Vindertech را درون بازی قرار داده و علاوه بر آن، Mutant Stormها نیز بازگشته‌اند تا به شما جوایزی را در قالب تیکت اهدا کنند. بازیکنانی که هنوز هم تعداد زیادی تیکت هالووین دارند می‌توانند از آیتم‌های رایگان بهره‌مند شوند. هر ۵۰۰ تیکت هالووین باعث می‌شود بتوانید یک لامای هالووین به دست آورید.

آپدیت ۱.۹.۱ در بخش گیم‌پلی و رابط کاربری نیز تغییراتی ایجاد کرده؛ تغییراتی که بیشتر منجر به رفع باگ‌ها و مشکلات فنی شده‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده