نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۵

حضور شارلیز ترون در فیلم کمدی Flarsky

شارلیز ترون نیز به لیست بازیگران فیلم کمدی Flarsky کمپانی Lionsgate پیوست.

الکساندر اسکارشگرد، رندل پارک، ست روگن و شارلیز ترون، بازیگران جدید اضافه‌شده به فیلم کمدی کمپانی لاینزگیت (Lionsgate) با عنوان Flarsky (فلراسکای) خواهند بود.

کارگردانی این فیلم بر عهده جاناتان لوین است که وی پیش از این سابقه همکاری با ست روگن را در فیلم کمدی 50/50 (۵۰/۵۰) داشته است. در حال حاضر فیلمبرداری فیلم Flarsky در شهر مونترال کشور کانادا در حال انجام است.  

ست روگن در این فیلم نقش روزنامه‌نگاری همیشه بدشانس را ایفا می‌کند که به دنبال دلداده دوران کودکی که مدتی نیز بیبی‌سیتر بوده است می‌گردد، اما با گذشت روزگار اکنون آن دختربچه به یکی از شخصیت‌های بسیار مهم و قدرتمند جهان تبدیل شده است. نقش این شخصیت را قرار است شارلیز ترون ایفا کند.

با وجود آنکه الکساندر اسکارشگرد به محبوبیت، فتوژنیک بودن و جذابیت جاستین ترودو، نخست وزیر کنونی کانادا نیست، ولی خب گویا وی قرار است نقش رئیس جمهور دوست‌داشتنی کانادا را بر عهده داشته باشد. رندال پارک نیز نقش رئیس ست روگن را در دفتر روزنامه ایفا خواهد کرد.

Flarsky

اندی سرکیس، راوی پتل و جون دیان در حال حاضر مشغول نقش‌آفرینی در فیلم Flarsky هستند و بازیگران جدید قرار است به‌زودی به آن‌ها اضافه شوند.

ست روگن، ایون گلدبرگ و جیمز ویور از طریق کمپانی پوینت گری (Point Grey) که متعلق به آنان است سرمایه‌گذاران این فیلم خواهند بود. البته شارلیز ترون نیز یکی از تولیدکنندگان این پروژه است و کمپانی دنور و دلیلا (Denver and Delilah) وی بخشی از بودجه این فیلم را تأمین کرده است. بت کونو، ای. جی. دیکس و ارین وسترمن، رئیس کمپانی گود یونیورس (Good Universe)، مدیریت تولید فیلم Flarsky را بر عهده خواهند داشت.

الکساندر اسکارشگرد به‌تازگی مجسمه طلایی بهترین بازیگر نقش مکمل جایزه اِمی را برای بازی در مینی سریال Big Little Lies (دروغ‌های کوچک بزرگ) شبکه HBO از آن خود کرده است. بازیگر معروف سریال True Blood (خون حقیقی) اخیراً از فیلم جنایی جرمی سالنیر با عنوان Hold the Dark نیز فارغ شده است و فیلمبرداری بخش‌های مربوط به وی پایان یافته است. از دیگر بازیگران فیلم Hold the Dark می‌توان به جفری رایت و جیمز بلور اشاره داشت.

رندل پارک سابقه همکاری با ست روگن را در فیلم اکشن و کمدی The Interview (مصاحبه) داشته است. وی در فیلم The Disaster Artist (هنرمند فاجعه) جیمز فرانکو نیز با ست روگن هم‌بازی بوده است. رندل پارک در فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و وسپ) نیز ایفای نقش کرده بود که کار فیلمبرداری این فیلم نیز به پایان رسیده است.  

فیلم Flarsky برای اکران در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۷) در نظر گرفته شده است.

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده