// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

تاریخ دقیق انتشار نسخه سوییچ بازی .Vostok inc مشخص شد

کمپانی Wired Productions با انتشار تریلری، تاریخ عرضه بازی Vostok Inc. را برای نینتندو سوییچ مشخص کرد.

مهر ماه گذشته، کمپانی ویرد پروداکشنز (Wired Productions) و استودیو نوزبلید (Nosebleed) اعلام کردند که پروژه تویین‌استیک و شوتر آنها یعنی بازی Vostok Inc. در انتها سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان تاریخ دقیق انتشار آن را مشخص کردند و به‌زودی بازی مذکور در دسترس کاربران سوییچ قرار می‌گیرد.

بازی Vostok Ink. در تاریخ ۱۶ آذر ماه (۷ دسامبر)‌ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و کاربران در آن می‌توانند به گسترش اموال خود در سیارات بپردازند.

در این بازی شما سفر خود را در سیارات دیگر آغاز می‌کنید و با تاسیس کارخانه‌های مختلف در آن شروع به گسترش قلمرو خود در فضا می‌کنید. با استفاده از کارخانه‌های یاد شده شما می‌توانید به جمع‌آوری پول و منابع بپردازید و به واسطه آنها نیز می‌توانید فضاپیما خود را ارتفا دهید و به نبرد‌های مختلف ملحق شوید. نبرد‌های شما در ۶ منظومه شمسی اتفاق می‌افتد که در آنها شما با ۴۰ سیاره مختلف روبرو خواهید شد. البته خطراتی در فضا انتظار شما را می‌کشد پس با ارتقا تجهیزات دفاعی سفینه خود با دشمنان مقابله کنید. از دیگر محتویات بازی می‌توان به مینی‌گیم‌های مختلف اشاره کرد که تعداد آنها به سیزده بخش می‌رسد.

بازی Vostok Inc. هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 ، پی سی و پلی‌استیشن ویتا در دسترس است. در صورت تمایل کاربران سوییچ هم‌اکنون می‌توانند این بازی را از فروشگاه دیجیتالی نیتندو یعنی eShop پیش‌خرید کنند. همچنین برای اطلاع بیشتر از بازی مذکور می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر نسخه سوییچ بازی Vostok Inc. را تماشا کنید و نگاهی به محتوای آن بیاندازید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده