نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

تصاویر جدیدی از فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر شد

مجله امپایر اخیرا ۴ تصویر روی جلد و یک تصویر جدید از فیلم Star Wars: The Last Jedi را منتشر کرده است.

کمتر از چند هفته دیگر فیلم فوق‌العاده مورد انتظار جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و مجله امپایر نیز شماره جدید خود را به این فیلم اختصاص داده است. این مجله اخیرا اولین تصویر روی جلد شماره جدید خود را منتشر کرده است که در آن شاهد گروهی از پرنده‌های پورگس از فیلم Star Wars: The Last Jedi هستیم. حال امپایر ۴ تصویر روی جلد دیگر از شماره جدید خود را منتشر کرده است که در دو تصویر شخصیت کایلو رن با بازی آدام درایور و در دو تصویر روی جلد دیگر شخصیت ری با بازی دیزی ریدلی، قابل مشاهده هستند. علاوه بر این، امپایر یک تصویر جدید نیز از فیلم Star Wars: The Last Jedi را به اشتراک گذاشته است که در آن شاهد گروهی از نیروهای اسنوتروپر (Snowtrooper) هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Star Wars: The Last Jedi Snowtrooper

دیزی ریدلی در نقش ری، مارک همیل در نقش لوک اسکای‌واکر، بنیسیو دل تورو در نقش DJ، کری فیشر در نقش پرنسس لیا، آدام درایور در نقش کایلو رن، جان بویگا در نقش فین، اسکار آیزاک در نقش پو دامرون، دومهنل گیلسون در نقش ژنرال هاکس، گوئندولین کریستی در نقش کاپیتان فازما، لوپیتا نیونگو در نقش ماز کاناتا، آنتونی دنیلز در نقش C-3PO، لورا درن در نقش معاون آدمیرال امیلین هولدو و اندی سرکیس در نقش رهبر محفل - اسنوک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است. علاوه بر فیلم The Last Jedi، جانسون کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه اولین قسمت سه گانه جدید فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) را نیز بر عهده خواهد داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده