نویسنده: حسین سلیمی
// جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۳

آپدیت جدید بازی Star Wars Battlefront II سیستم پیشرفت را تغییر داد

با توجه به مشکلات اخیر بازی Star Wars Battlefront II، استودیوی توسعه‌دهنده این بازی آپدیت جدیدی را برای آن منتشر کرد.

این روزها بازی Star Wars Battlefront II بیشترین و داغ‌ترین بحث‌ها را در بین خبرهایی از دنیای بازی به خود اختصاص داده است. ما هم خبرهای زیادی از بازی Star Wars Battlefront 2 را برای شما کاربران عزیز زومجی منتشر کرده‌ایم و شما می‌توانید خبرهای مربوط به آن، مخصوصا بحث مشکلات این بازی را، از اینجا مشاهده کنید. بیشترین و آزاردهنده‌ترین مشکلی که در این بازی وجود دارد بحث پرداخت‌های درون برنامه‌ای و لوت باکس‌های آن است. پس بر کسی پوشیده نیست که بازی Star Wars Battlefront II از زمان عرضه تا به الان بحث‌برانگیز ظاهر شده است.

وابستگی بیش از حد این بازی به لوت کریت‌ها و قیمت‌های زیاد قهرمانان، باعث شده هر دو طرف هواداران و معترضین، به این بازی سری Star Wars اعتراض داشته باشند. هنگامی که EA DICE در چند هفته گذشته تصمیم گرفت تا سیستم پرداخت درون برنامه‌ای بازی را غیرفعال کند، بسیاری این کار را یک گام درست در راستای پیشرفت بازی Star Wars Battlefront II می‌دانستند.

سرانجام به نظر می‌رسد توسعه‌دهنده بازی یک گام جدید برای پیشرفت بازی برداشته است و یک آپدیت جدید برای بازی Star Wars Battlefront II معرفی کرده است که باعث دگرگونی‌هایی در ساختار اقتصادی بازی شده و به نوبه خود، تغییراتی را به سیستم پیشرفت آن آورده است.

در درجه اول، بازیکنان می‌توانند در پایان هر مسابقه «اعتبار» (Credit) بیشتری کسب کنند. گرچه مقدار دقیق این اعتبارات مشخص نشده است، اما اعلام شده که بازیکنان برتر علاوه بر این، پاداشی اضافی نیز دریافت خواهند کرد. همچنین بازیکنان قادر خواهند بود از امکان سه برابر شدن امتیاز در حالت Arcade Mode بهره‌مند شوند که سقف امتیازات را به ۱۵۰۰ واحد افزایش می‌دهد. در نهایت و شاید از همه مهم‌تر، تغییر امتیاز ورود روزانه بازیکنان به بازی خواهد بود که کاربران می‌توانند با وارد شدن به بازی در هر روز اعتبار بیشتری کسب کنند، اما همانند مورد قبلی، مقدار این امتیازات هنوز مشخص نشده است. دایس امیدوار است که تمامی این تغییرات باعث شوند تا بازیکنان به‌راحتی در بازی Star Wars Battlefront II پیشرفت کنند.

این بروزرسانی هم‌اکنون در تمامی پلتفرم‌ها در دسترس است. بازی Star Wars Battlefront II در تاریخ ۲۶ آبان‌ماه (۱۷ نوامبر) برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است.

Battlefront-II

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده