// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

تاریخ انتشار نسخه کنسولی بازی A Hat in Time مشخص شد

استودیو Gears of Breakfast با انتشار تریلری، تاریخ عرضه بازی A Hat in Time را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان مشخص کرد.

مرداد ماه گذشته، استودیو گیرز فور برکفست (Gears for Breakfast) اثر پلتفرمر سه‌بعدی خود یعنی بازی A Hat in Time را برای کنسول‌ها تایید کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان با انتشار تریلری جدید از این بازی که نمرات آن را نمایش می‌دهد، تاریخ عرضه آن را برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 مشخص کردند.

بازی A Hat in Time در تاریخ ۱۴ و ۱۵ آذر ماه به ترتیب برای حساب‌های آمریکا و اروپای پلی‌استیشن منتشر خواهد شد. نسخه Xbox One این بازی نیز ۱۵ آذر ماه در تمامی مناطق عرضه می‌شود.

بازیکنان بازی A Hat in Time در نقش دخترکی با نام Hat Kid در بازی حضور پیدا می‌کنند که علاقه‌ای به سفر در فضا دارد. وظیفه شما نجات دادن دنیا از دست کاراکتر پلید این بازی یعنی دختر سیبیلو (Mustache Girl) است. شما با سفر در محیط‌های جهان باز این بازی به کلاه‌های مختلفی دست پیدا می‌کنید که هر یک از آنها قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی را در اختیار شما قرار می‌دهد. A Hat in Time با الهام از بازی‌هایی همچون Super Mario 64 و Banjo-Kazooe شما را مجبور می‌کند که با جستجو در دنیای این بازی به امتیازات و آیتم‌های ویژه‌ای دست پیدا کنید. همچنین با کاوش کردن در دنیای این بازی به مسیر‌های مختلفی راه پیدا می‌کنید که تجربه بازی را تغییر می‌دهد.

بازی A Hat in Time هم اکنون برای ویندوز و مک در دسترس است و هفته آینده قرار است در دسترس کاربران کنسولی قرار بگیرد. برای اطلاع از این بازی دوست‌داشتنی می‌توانید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید یا اینکه از اطلاعات صفحه استیم آن با خبر شوید. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر یاد شده را تماشا کنید و در حالی که نگاهی به گیم‌ پلی آن می‌اندازید از نمرات آن نیز با خبر شوید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده