نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

لوکاس فیلم از نظارت بر EA هنگام توسعه بازی Star Wars Battlefront 2 می‌گوید

لوکاس‌فیلم اطلاعات جدیدی را درباره تاثیر این کمپانی در پروسه ساخت بازی Star Wars Battlefront 2 و مسائل مربوط به پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن به اشتراک گذاشت.

با اینکه ابتدا انتظارات از بازی Star Wars Battlefront 2 بسیار بالا بود و خیلی‌ها تصور می‌کردند به لطف اضافه شدن بخش داستانی و همچنین بهتر شدن بخش چندنفره قرار است تا این بازی تجربه بهتری از نسخه قبلی ارائه کند، اما مشکلات و حواشی زیادی که در چند وقت اخیر پیرامون خرید‌های درون برنامه‌ای بازی به‌وجود آمد منجر به این شد که این بازی، هم از دید منتقدین و هم از دید کاربران، نمره‌های خوبی نگیرد.

حال و مطابق آخرین اخبار بازی، داگلاس رایلی در آخرین مصاحبه خود با وب‌سایت VentureBeat در مورد رابطه لوکاس فیلم با کمپانی الکترونیک آرتز صحبت‌هایی را ارائه کرده است. رایلی در این مصاحبه از تاثیر کمپانی لوکاس‌فیلم در پروسه ساخت بازی Star Wars Battlefront II و حاشیه‌های این بازی به خاطر وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای سخن گفت.

هنگامی که از رایلی درباره میزان تاثیر کمپانی لوکاس‌فیلم در پرداخت‌های درون برنامه‌ای و واکنش بازیکنان به این مسئله سوال شد، او پاسخ داد:

در مسئله پرداخت‌های درون برنامه‌ای با آنها شراکت داشتیم و آنها بازخوردهای ما را در تمام مدت دریافت می‌کردند. ما زمان زیادی را با هم کار می‌کنیم تا متوجه شویم که این سیستم‌ها چگونه کار می‌کنند و برای به دست آوردن چه دستاوردی تلاش می‌کنند؛ اینکه چقدر روی برند تاثیر دارند و چه میزان تجربه بازیکنان را تحت تاثیر قرار می‌دهند. من فکر می‌کنم که چالش اصلی که همه افراد حاضر در این صنعت با آن روبه‌رو هستند این است که سرویس‌های آنلاین به بهینه‌سازی و پشتیبانی نیاز دارند و گاهی اوقات در همان مراحل اولیه دچار اشتباه می‌شوید و بازی را با همان اشتباهات در اختیار صدها، هزاران یا حتی میلیون‌ها بازیکن قرار می‌دهید. پس از آن شما یاد می‌گیرید که چگونه به اصلاح اشتباهات خود بپردازید. این یک واقعیت تلخ در مورد ساخت بازی‌های دارای سرویس آنلاین است.

Star Wars Battlefront II

رایلی اظهار داشت که کمپانی LucasFilm مستقیما و به طور مرتب بر کمپانی Electronic Arts یا یکی از استودیوهایی که روی مجموعه بازی‌های Star Wars کار می‌کنند، نظارت دارد. او در ادامه گفت که آنها حداقل هر سه ماه یک‌بار به استودیوها سر می‌زنند تا آخرین نسخه از بازی‌های در حال توسعه را تجربه و درباره‌ی راه‌های بهبود بازی پیش از انتشار گفتگو کنند.

رایلی گفت که مکالمات بین توسعه‌دهندگان و کمپانی لوکاس‌فیلم می‌تواند درباره موارد معمولی نظیر ارجاع به شخصیت‌های مربوط به جنگ ستارگان و اضافه‌شدن وسایل نقلیه‌ی جدید به بازی باشد یا اینکه موارد تخصصی‌تر مثل چگونگی تاثیر و پیوند بازی با دنیای جنگ ستارگان مورد بحث قرار گیرد. او اظهار داشت که هدف نهایی آنها این است که مطمئن شوند کاربران یک تجربه عالی از دنیای Star Wars داشته باشند.

بازی Star Wars Battlefront 2 آخرین بازی کمپانی الکترونیک آرتز و استودیو دایس است که در حال حاضر در پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. شما می‌توانید متن کامل این مصاحبه را از اینجا مطالعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده