// سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

استودیو Remedy برای ساخت یک بازی آنلاین طراح استخدام می‌کند

استودیو رمدی به دنبال استخدام کسی است که بتواند اثری آنلاین همانند بازی Destiny 2 را طراحی کند.

استودیو رمدی را می‌توان به جرات یکی از بهترین بازی‌سازهای حال حاضر دانست که با وجود آثار قدرتمندی چون Max Payne و Alan Wake همیشه چشم به راه بازی جدیدی از سوی آن‌ها هستیم و خب باید بگویم که چیز زیادی تا رسیدن به این آرزو باقی نمانده است.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Remedy در راستای ساخت اثر جدید خود، یک آگهی برای استخدام یک طراح بازی منتشر کرده است که فرد موردنظر باید تخصص قابل‌قبولی در زمینه سیستم‌های آنلاین داشته باشد. این بازی فعلا با نام رمزی P7 شناخته می‌شود که احتمالا به این نکته اشاره دارد که بازی جدید، هفتین اثر استودیو رمدی است. نکته جالب اینجا است که گویا اعضای رمدی قصد دارند اثری مشابه با بازی Destiny 2 بسازند؛ چرا که در متن آگهی واژه‌ای مربوط به این بازی به کار برده شده است. مقدمه این آگهی به شرح زیر است:

آیا فکر می‌کنید که می‌توانید به روش‌های مختلف و هیجان‌انگیز بازیکنان را شگفت‌زده کنید و همواره با جهان بازی خود در ارتباط نگه دارید؟ آیا از دانش و انگیزه کافی برای طراحی محتویات غنی و جذابی که بتواند جامعه کاربران را سرگرم کند، برخوردار هستید؟ می‌توانید سیستم‌های چالش‌برانگیزی را طراحی کنید که گیمرها را مجبور کند همواره زمان خاصی از برنامه‌شان را به بازی شما اختصاص دهند؟ تاکنون یک بازی بتل رویال طراحی کرده‌اید؟ آیا همیشه جزو افرادی هستید که زودتر از بقیه به شخصیت Xur دسترسی پیدا می‌کنند؟

در این متن اشاره به شخصیت Xur شده است که یکی از کاراکترهای بازی Destiny 2 است. این کاراکتر در ساعات مخصوصی در برخی از نواحی بازی ظاهر می‌شود و بازیکنان می‌توانند آیتم‌های مختلفی را از وی خریداری کنند.

Remedy

علاوه بر این‌ها، در بخش دیگر آگهی به این موضوع اشاره شده است که فرد موردنظر باید توانایی ایجاد حالت‌های بازی آنلاین خلاقانه و اعتیادآور را داشته باشد. همچنین فردی که استخدام می‌شود باید بتواند همواره اعضای استودیو را از جدیدترین مکانیزم‌های بازی‌های چندنفره و آنلاین آگاه کند.

استودیو Remedy برای اولین بار است که سراغ ساخت یک بازی چندنفره می‌رود و این برای همه ما هیجان‌انگیز است که بدانیم چه در سر اعضای استودیو می‌گذرد. بازی جدید رمدی توسط کمپانی 505Games منتشر خواهد شد که از قضا سرمایه‌گذاری عظیمی روی این پروژه انجام داده است. همچنین باید اشاره کنیم که این اثر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد و در سال ۲۰۱۸ اطلاعات بیشتری از آن منتشر می‌شود.

اگر فکر می‌کنید شما توانایی‌های مربوطه را دارید، تا اول ژانویه (۱۱ دی) می‌توانید رزومه خود را ارسال کنید. البته باید توجه داشته باشید که این یک شغل تمام وقت است و به همین دلیل باید در شهر هلسینکی یا اطراف آن سکونت داشته باشید. همچنین اگر استخدام شوید، در طول سال ۵ هفته تعطیلات شامل حال‌تان خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده