// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Dancing Ballz: Music Line

بازی Dancing Ballz را می‌توان اثری مشابه با Dancing Line دانست که البته از ویژگی‌های جدید و جذابی استفاده می‌کند.

بازی Dancing Line یکی از آثار فوق‌العاده و به‌یادماندنی استودیو چیتا موبایل بود که ضمن درخششی عالی، توانست منبع الهام مهمی برای دیگر آثار موبایلی باشد. حالا استودیو Amanotes با الگوبرداری از همین اثر، بازی موبایل Dancing Ballz: Music Line را طراحی کرده است که اگرچه در ایده اصلی با ساخته چیتا موبایل مشترک است، اما المان‌ها و ويژگی‌های جدید را دربر دارد که باعث می‌شود به هیچ وجه نتوانیم آن‌ها را به کپی‌برداری متهم کنیم.

در بازی اندروید و آیفون Dancing Ballz تنها وظیفه شما این است که یک گوی مشکی رنگ را در مسیری که قرار دارد حفظ کنید؛ این کار چندان سختی به نظر نمی‌رسد، اما در حقیقت خیلی هم آسان نیست. اگر در بازی Dancing Line شما بایستی از میان موانع مختلف عبور می‌کردید، اینجا چالش اصلی‌تان با دوربین بازی و پیچ و خم‌های متعددی خواهد بود که حسابی برای‌تان مشکل ایجاد خواهند کرد.

Dancing Ballz
Dancing Ballz
Dancing Ballz
بازی با تکان‌های متعدد دوربین و پیچ و خم‌های باریک سعی می‌کند دائما حواس شما را پرت کند

یکی از خلاقیت‌های مثال زدنی استودیو Amanotes تغییرات ناگهانی است که در بازی به‌وجود می‌آورد. برای مثال در ابتدای بازی پیچ و خم‌ها و چرخش دوربین کاملا هماهنگ است و شما تاحدودی به این موضوع عادت می‌کنید، اما وقتی به قسمت‌های پایانی نزدیک می‌شوید، این هماهنگی به طور کامل از بین می‌رود و خیلی راحت می‌تواند شما را به اشتباه بندازد. در واقع تنها راهنمای قابل اعتماد در بازی که می‌تواند چرخش‌های مسیر را برای‌تان مشخص کند، موسیقی بازی است. در حین تجربه بازی کاملا این مسئله را حس خواهید کرد که دقیقا با ریتم آهنگ حرکت می‌کنید و این واقعا لذت بخش است.

 هنگام تجربه بازی و در حین گذشتن از پیچ یا پریدن از هر مانعی، شما باید دقیقا از روی دایره‌های سفید رنگ عبور کنید تا بتوانید امتیاز کامل را به‌دست آورید که حقیقتا کار مشکلی است و به شخصه موفق به انجامش نشدم. چک پوینت‌های بازی نیز یکی از دایره‌ها هستند که اگر حواس‌تان نباشد و دقیقا از روی چک پوینت نگذرید، خبری از بازیابی نخواهد بود و پس از برخورد به دیواره‌ها باید بازی را از ابتدا شروع کنید.

Dancing Ballz
Dancing Ballz
Dancing Ballz

در زمینه موسیقی‌ها نیز تنوع خوبی وجود دارد و اگر از عاشقان موسیقی‌های الکترونیک باشید، احتمالا آهنگ‌های بازی را می‌پسندید. با این حال تعداد مراحل بازی کم است که شاید کمی تو ذوق گیمر بزند اما در آینده قطعا مراحل بیشتری هم اضافه خواهد شد. گذشته از این‌ها، تعدادی اچیومنت نیز در بازی گنجانده شده است که دست‌یابی به آن‌ها چندان هم سخت نیست. همچنین شما می‌توانید امتیاز خود را در رنکینگ جهانی بازی مشاهده کنید و این می‌تواند انگیزه خوبی برای ادامه بازی و تکرار چندباره مراحل آن ایجاد کند. برای دانلود بازی آیفون و اندروید Dancing Ballz: Music Line از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید.

دانلود بازی Dancing Ballz: Music Line


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده