// سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل A Boy and His Blob

بازی موبایل A Boy and His Blob یک اثر متفاوت نسبت به بازی‌های موبایل این چند وقت اخیر است و تجربه‌ای ناب و به‌یادماندنی را به همراه دارد.

در معرفی بازی موبایل امشب به سراغ بازی‌ای خواهیم رفت که نسبت به آثار معرفی‌شده دیگر متفاوت است و تجربه‌ی جدیدی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. بازی موبایل A Boy and His Blob نه یک بازی اکشن است و نه بازی نقش‌آفرینی، بلکه بازی‌ای است در سبک پلتفرمر و ماجراجویی که سادگی خاصی دارد و همین سادگی سبب شده با اثری متفاوت روبه‌رو شویم. بازی اندروید و آیفون A Boy and His Blob سرگذشت پسری است که نیمه شب از صدای انفجاری که رخ داده بلند شده و به دنبال سرمنشا این صدا می‌رود. داستان از جایی شروع می‌شود که پسرک قصه در میانه راه با موجودی عجیب آشنا می‌شود؛ موجودی که کمک حال شما است و حکم یک یار کمکی در طول مراحل را ایفا می‌کند.

بازی موبایل A Boy and His Blob

در بازی A Boy and His Blob به خوبی شاهد کارهای تیمی و دونفره هستیم که بازی را جذاب‌تر کرده است

از حیث گیم‌پلی همانطور که گفته شد با یک اثر پلتفرمر ماجراجویی همراه هستیم. در خانه‌ی پسرک داستان، نقشه‌ی کامل بازی را مشاهده خواهید کرد که می‌بایست در جریان مراحل متفاوتی، تمامی محیط‌های در نظر گرفته‌شده را آزاد کنید و دانه‌های بازی را به دست بیاورید. نکته‌ی جالب گیم‌پلی بازی این است که با کمک موجود قطره‌ای-شکل خود می‌توانید کارهای مختلفی انجام دهید. برای مثال اگر می‌خواهید به ارتفاعات بروید، می‌توانید وی را از طریقه دانه‌ مورد نظر، به یک سطح فنری تبدیل کنید تا بتوانید ارتفاع زیادی را بپرید یا اینکه اگر قصد دارید به محیط زیر پای خود بروید، تنها کافی است دانه مورد نظر را روی زمین بیندازید تا این موجود عجیب و غریب بازی آن را بخورد و شبیه به یک حفره شود و شما از داخل آن عبور کنید. حال دنیای بازی پر شده از موارد این‌چنینی که حرکات ترکیبی مختلفی را شامل شده و لذت بازی کردن را دو چندان کرده است.

بازی موبایل A Boy and His Blob

گرافیک و طراحی‌های بازی به تنهایی عاملی است که جذب بازی A Boy and His Blob خواهید شد

مراحل ابتدایی بازی، صرفا مراحلی هستند که حکم راهنما را دارند و شما را با قواعد کلی بازی و نحوه استفاده از این موجود حباب-شکل آشنا خواهند کرد. همچنین در طول محیط، موجودات مشکی رنگی نیز وجود دارند که گویی آلوده شده‌اند و اگر با آن‌ها برخورد کنید، خواهید مرد. از این‌رو دو راه برای شما وجود دارد: اولین راه این است که از آن‌ها بگذرید، اما راه دوم زمانی به وجود می‌آید که زیر پای شما موانع بازی یا دریا قرار داشته باشد که می‌توانید با ایجاد یک حفره، آن‌ها را از بین ببرید. البته در این میان، در بعضی از قسمت‌های بازی نیز می‌توانید به واسطه تکه‌های سنگ، دشمنان مقابل خود را از بین ببرید. جدای از تمامی موارد ذکر شده، گرافیک و طراحی‌های بازی به‌تنهایی می‌تواند شما را به بازی A Boy and His Blob جذب کند. وجود دنیایی رنگارنگ و بی‌عیب و نقص با طراحی‌های منحصربه‌فرد خود، چیزی است که این روزها به‌ندرت در بازی‌های موبایل دیده می‌شود.

بازی موبایل A Boy and His Blob

همچنین مراحل بازی و طراحی آن‌ها از نظر درجه سختی و معماهایی که در دل خود جای داده است، از تنوع خوبی برخوردار است و هر مرحله، دارای سه جعبه مختلف است که می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. درواقع این جعبه‌ها دارای آیتم‌های تزئینی مختلفی از دنیای بازی هستند که پس از هر مرحله، می‌توانید آن‌ها را در خانه خود باز کرده و محیط خانه را تزئین کنید. در آخر بازی اندروید و آیفون A Boy and His Blob تجربه‌ای خاص و متفاوت است که اگر طرفدار بازی‌های پلتفرمر داستانی هستید، به هیچ‌وجه آن را از دست ندهید.

 

دانلود بازی اندروید و آیفون A Boy and His Blob


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده