// سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

بازی Star Wars Battlefront 2 از مشکل لگ در سرورها رنج می‌برد

با فاصله گرفتن از مشکلات پرداخت‌های درون برنامه‌ای، به نظر می‌رسد بازی Star Wars Battlefront 2 با مشکلات دیگری هم دست و پنجه نرم می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی، اخیرا تعدادی از کاربران هر سه پلتفرم اصلی بازی Star Wars Battlefront 2 به لگ در سرورهای بازی اشاره کرده‌اند و استودیو DICE ضمن تایید این موضوع، با انتشار پستی در انجمن مربوط به این بازی اعلام کرد که از این مسئله باخبر بوده و در حال پیدا کردن راه‌حلی برای آن است. البته هنوز زمان دقیقی برای برطرف کردن این مشکل مشخص نشده است، اما به گفته دایس، به محض برطرف شدن مشکل، آپدیتی برای بازی منتشر خواهد شد.

اینکه مشکل لگ در سرورها تا چه حد گسترده است فعلا مشخص نیست، اما برخی از کاربران طی مدت اخیر این مشکل را در انجمن الکترونیک آرتز گزارش داده بودند و تایید دایس قطعا می‌تواند برای این دست از کاربران امیدوارکننده باشد که به‌زودی مشکل‌شان با سرورهای بازی حل خواهد شد.

اولین جرقه‌های چنین مشکلی پس از عرضه اولین آپدیت بازی استار وارز بتلفرانت 2 در هفته گذشته ایجاد شد که دایس گفته بود با این بروزرسانی شاهد پایداری بیشتری در عملکرد این بازی جنگ ستارگان روی تمامی پلتفرم‌ها خواهیم بود. علاوه بر این، دایس فعلا تمام پرداخت‌های درون برنامه‌ای را نیز از بازی حذف کرده است و بهای رسیدن به شخصیت‌هایی نظیر دارث ویدر و لوک اسکای‌واکر را نیز کاهش داده است که هر دوی این اقدامات پس از هجمه‌های بی‌سابقه کاربران و حتی مقامات مختلف نسبت به بازی صورت گرفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده