// سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

پنج فیلم‌نامه برتر برادران کوئن از نگاه زومجی

در تازه‌ترین قسمت از «تاپ فایو» ویدیویی زومجی، به سراغ فیلم‌های فیلم‌سازان ساختارشکن و پیشروی سینما، برادران کوئن می‌رویم و پنج اثر برترشان از نگاه خودمان را معرفی می‌کنیم.

کوئن‌ها را می‌توان از تاثیرگذارترین کارگردانان سینمای هالیوود و حتی بالاتر از آن، سینمای جهان دانست. سازندگانی که آثارشان طیف گسترده‌ای از ژانرهای گوناگون را دربرمی‌گیرند و همواره، بالاتر از همه‌چیز به دنبال شکستن کهن‌الگوها و خلق استانداردهایی تازه در داستان‌گویی هستند. فیلم‌های این دو نفر که آن‌ها دائما در لحظات‌شان به کمک داستان‌سرایی‌های مثال‌زدنی و ارائه‌ی مخلوطی از چند ژانر گوناگون به بیننده، موفق به خلق احساس در وجود او می‌شوند، مدام به پردازش شخصیت‌های‌شان و پیچ و تاب بخشیدن به طرح‌های گوناگونی که دارند توجه می‌کنند و به همین سبب، در قصه‌گویی عالی هستند. حالا، در جدیدترین تاپ فایو زومجی که نخستین بار هفته‌ی پیش و در شانزدهمین اپیزود از برنامه‌ی سینمایی‌مان یعنی «فریم» منتشر شد، پنج فیلم برتری را که کوئن‌ها نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی عالی آن‌ها بوده‌اند معرفی می‌کنیم. فیلم‌هایی که اگر قصه‌گویی‌های بزرگ و ارزشمند را دوست دارید، بهتر است هرچه زودتر به تماشای‌شان بپردازید.

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

«فریم» برنامه‌ی سینمایی و هفتگی زومجی است که چهارشنبه شب‌ها تقدیم‌تان می‌شود. برنامه‌ای که از محتواهای جذابی برای سینمادوستان تشکیل شده و شما در این ویدیو، تنها شاهد یکی از قسمت‌های یکی از آیتم‌های هفتگی آن بودید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده