// سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۳

بازی Ode با انتشار تریلری برای پی سی منتشر شد

استودیو Ubisoft Reflections با انتشار تریلری، بازی Ode را که قرار است تجربه‌ منحصر‌به‌فردی را برای کاربران به ارمغان آورد، برای پی‌سی منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت اعلام کرد که سازنده بازی‌های Grow Home و Atomega یعنی استودیو یوبیسافت ریفلکشنز (Ubisoft Reflections) پروژه جدیدی را با نام بازی Ode برای پی سی توسعه داده است. سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلر معرفی این بازی را نیز منتشر کردند که با جلو‌ه‌های رنگارنگ و موسیقی آرامش‌بخش قصد دارد کاربران را به دنیایی دیگر ببرد.

در بازی Ode، شما در نقش کاراکتری به نام Joy حاضر می‌شوید که در چهار محیط بزرگ که در قالب چهار باغ رنگارنگ است در دسترس شما قرار می‌گیرد و در آن باید به جستجوی ستاره‌های گم‌شده بپردازید. پس از پیدا کردن هر یک از ستاره‌های گم‌شده، نوای موسیقی‌ای به گوش‌تان می‌خورد که شما را غرق در گیم‌پلی این بازی می‌کند.

یکی از نکات جالب و منحصر‌به‌فرد بازی این است که بازی هیچگونه راهنما یا آموزشی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد؛ در عوض شما باید با خلاقیت خودتان مسیر‌ها را پیدا کنید و از آوا‌های دلنشین نت‌های موسیقی و جلوه‌های زیبا لذت ببرید.

هر یک از گیاهان واقع در باغ‌های این بازی از موسیقی و نت‌های خاصی بهره‌مند است که موسیقی پس‌زمینه این بازی را تشکیل می‌دهند. به گفته سازندگان، «چالش‌های ملایمی» در بازی جای گرفته است که شما را با محتوای گوناگون بازی آشنا می‌کند که در این حین، شما مسیر‌های مختلفی را در یک مرحله با موسیقی‌های متنوع تجربه خواهید کرد.

بخش از المان‌های گیم پلی این بازی در تریلری که در انتهای مطلب گنجانده شده است، قابل رویت است. در این تریلر می‌توانید کاراکتر این بازی را در حین جستجو در غار‌ها و محیط‌های زیبا مشاهده کنید که موسیقی گوش‌نوازی نیز به گوش می‌خورد.

این تجربه منحصر‌به‌فرد و زیبا را می‌توانید از طریق پلتفرم Uplay یوبیسافت تجربه کنید. بازی Ode هم‌اکنون برای کاربران کامپیوتر در دسترس است.

| |

نظرات خود را درمورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده