// شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

بازی های پولی ماه نوامبر 2017 که برای موبایل منتشر شدند

در مقاله‌ بهترین بازی های اندروید پولی نگاهی به بازی‌های جدید اندروید از جمله Monument Valley 2 و بازی موبایل Football Manager Mobile 2018 انداخته‌ایم.

زومجی در ابتدای هر ماه میلادی فهرستی از بهترین بازی‌های غیر رایگان اندروید را معرفی می‌کند و در این مقاله قصد داریم تا در ادامه مجموعه مقالات بهترین بازی های اندروید، به بهترین بازی های اندروید غیر رایگان منتشر شده در ماه نوامبر نگاهی بیندازیم. در ماه گذشته شاهد عرضه بازی‌های بزرگی از جمله دومین شماره مجموعه Monument Valley، بازی Football Manager Mobile 2018 و Final Fantasy Dimensions II برای اندروید و iOS بودیم که در ادامه می‌توانید معرفی کوتاهی از آنها را به همراه لینک دانلود بازی مطالعه کنید.

اگر به دنبال بازی‌های دیگر برای دانلود روی اندروید می‌گردید، زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و iOS را در بخش معرفی بازی موبایل برای علاقمندان معرفی می‌کند. زومجی همینطور در پایان هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند.

بازی Breacher Story

Breacher Story

Breacher Story برخلاف دیگر بازی‌‌های معرفی شده در این مقاله، سعی دارد تا با ارائه‌ی روایتی داستانی در دنیایی سایبرگ، ارتباط عمیقی را میان بازیکن و شخصیت‌‌ها بر قرار کند. با توجه به متن محور بودن بازی و وجود موسیقی‌‌ای زیبا، باید برای داشتن بهترین تجربه از هدفون استفاده کنید تا با پیشروی در دنیای بازی در نهایت تصمیم نهایی را اتخاذ کنید. با توجه به متن محور بودن Breacher Story، تسلط به زبان انگلیسی برای تجربه آن امری ضروری است. هر یک از انتخاب‌های بازیکن در طول داستان روی نتیجه نهایی تاثیرگذار است و در نتیجه باید با دقت پاسخ‌ها را برای ارسال، گزینش کنید. محیط آرامش بخش بازی در کنار موسیقی خواستی آن، Breacher Story را به گزینه‌ای عالی برای عاشقان بازی‌های تعاملی تبدیل می‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Breacher Story

بازی Card City Nights 2

Card City Nights 2

بازی کارتی دو نفره Card City Nights 2، در حقیقت ادامه‌ای برای بازی Card City Nights است که در زمان انتشار بین بازیکنان محبوب شده بود. در Card City Nights 2، دو بازیکن باید در تخته‌ای یکسان سعی کنند تا با ایجاد اتصال میان کارت‌های خود، به مرور قدرت کارت‌ها را برای حمله به حریف آزاد کنند. البته قدرت آزاد شده تنها با هدف ضربه زدن به حریف نیست و هر کارت توانایی منحصر به فردی را مانند سپر یا بهبود بخشیدن دارد. در جریان بازی هدف هر یک از بازیکنان به صفر رساندن سطح سلامت حریف است و به قول یکی از شخصیت‌های بازی، مهم‌ترین نکته در یک بازی کارتی، نجات پیدا کردن برای دوباره بازی کردن است. شما می‌توانید Card City Nights 2 را با قیمت ۴.۹۹ دلار دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Card City Nights 2

بازی Disjoint

Disjoint

مقاله‌های مرتبط:

Disjoint به ویژه برای علاقمندان به بازی‌های پازل از جمله آثار آرامش‌بخشی است که در چند وقت اخیر عرضه شده است. در این بازی با خوکی همراه می‌شوید که از قضای روزگار جفت خود را بر اثر طوفان گم کرده است و حال در اوج درماندگی با مردی فداکار وارد ماجراجویی برای یافتن جفتش می‌شود. در جریان بازی باید با جابجا کردن صحیح اشکال هندسی و کشیدن آنها به مکان مشخص شده، معماها را حل کنید. بازی دارای بخش‌های مختلفی است که هر بخش شامل مراحل متنوع و مجموعه‌ای از ستاره‌ها برای جمع‌آوری می‌شود. Disjoint در کنار بخش‌های مختلف شامل محیط‌های جنگلی و کوهستانی نیز می‌شود که تنوع خاصی به بازی بخشیده است. بازی Disjoint اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Disjoint

بازی Final Fantasy Dimensions II

Final Fantasy Dimensions II

بعد از انتشار بازی Final Fantasy Dimensions II به صورت free-to-play در کشور ژاپن، اسکوئرانیکس این‌بار با کمی تغییرات،‌ جدیدترین بازی سری فاینال فانتزی را برای کشورهای غربی منتشر کرد. برخلاف رایگان بودن بازی در ژاپن، بازیکنان اروپایی و آمریکایی باید مبلغ ۱۴.۹۹ دلار را برای تجربه این بازی پرداخت کنند. در این بازی با پسر و دختری به نام Aemo و Morrow همراه می‌شوید تا وارد ماجراجویی در دو آرک متفاوت شوید و سفری را به گذشته و آینده داشته باشید. Dimensions II تمام مکانیک‌های گیم‌پلی نسخه رایگان بازی را در کنار باس‌فایت‌هایی حماسی شامل می‌شود. دنیای بازی و گرافیک‌های کارتونی اما جذاب Dimensions II دیگر ویژگی‌ای است که بازیکنان را هرچه بیشتر به ادامه ماجراجویی ترغیب می‌کند. با توجه به قیمت ۱۴.۹۹ دلاری این بازی، اسکوئر انیکس تبلیغات و خرید‌های درون برنامه‌ای را به طور کامل از بازی حذف کرده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Final Fantasy Dimensions II

بازی Football Manager Mobile 2018

Football Manager Mobile 2018

استودیوی اسپورتس اینتراکتیو (Sports Interactive) در نهایت با گوش دادن به صحبت بازیکنان، همزمان با نسخه‌های کنسولی، بازی فوتبال Football Manager Mobile 2018 را برای اندروید و iOS نیز منتشر کرد. در نسخه ۲۰۱۸ این بازی در کنار مکانیک ساده گذشته، شاهد اضافه شدن لیگ MLS، پیشنهاد ۱۱ بازیکن برتر و همینطور وجود قابلیت‌های فیزیوتراپی هستیم. بازی همچنین بخش‌هایی مانند برترین تیم هفته و برترین تیم سال را نیز شامل می‌شود که همواره یکی از درخواست بازیکنان نسخه موبایل بوده است. بازی Football Manager Mobile 2018 این بار با قدرت برای گوشی‌های موبایل عرضه شده است و بازیکنان حتی قادر به ساخت استادیومی جدید با نام مورد علاقه خود خواهند بود. بازی Football Manager Mobile 2018 با قیمت ۸.۹۹ دلار از طریق پلی استور و اپ استور به فروش می‌رسد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Football Manager Mobile 2018

بازی Million Onion Hotel

Million Onion Hotel

Million Onion Hotel یکی از آن دست بازی‌های عجیبی است که باید همگان آن را روزی تجربه کنند. بازی Million Onion Hotel داستان هتل پیازی را روایت می‌کند که در آن باید در زمین شطرنجی پنج در پنج، پیاز‌ها را زمانی که رشد می‌کنند، بکنید و آنقدر امتیاز جمع کنید تا در رویارویی با باس‌هایی قدرتمند، مانع فرار کردن آنها شوید. بازی موسیقی منحصر به فردی دارد و با ضربه زدن روی هر پیاز، صدایی خنده‌دار را خواهید شنید. همین متفاوت بودن بازی Million Onion Hotel است که آن را به یکی از بازی‌های جذاب لیست بهترین بازی‌های نوامبر ۲۰۱۷ تبدیل کرده است. مبارزه با باس‌ها نیز به شکل متفاوت در بازی Million Onion Hotel کار شده‌اند. هر کدام از باس‌ها دارای قدرت متفاوتی هستند و باید با پیاز‌های نیزه به دست، زمانی که سپر باس‌ها از بین می‌رود، به آن‌ها حمله کنید. بازی Million Onion Hotel با وجود قیمت ۳.۹۹ دلاری، ارزش خرید زیادی دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Million Onion Hotel

بازی Monument Valley 2

Monument Valley 2

مجموعه مانیومنت ولی با ارائه داستانی جذاب و دنیایی پر از معما توانسته به سرعت در میان بازیکنان اندروید و iOS محبوب شود و در حقیقت همین ترکیب جادویی است که این مجموعه را نزد بازیکنان محبوب کرده است. بعد از مدتی انتظار، در نهایت بازی Monument Valley 2 در ماه نوامبر برای اندروید نیز منتشر شد و دارندگان اندروید نیز توانستند با Ro و دخترش وارد ماجراجویی شوند. در جریان بازی با مادر و دختری همراه می‌شوید که به دنبال اتفاقی از یکدیگر جدا شده‌اند و حال این وظیفه‌ی شما است تا با هدایت مادر، معماها را یکی پس از دیگری حل کنید. بازی مانند گذشته موسیقی دلنشینی دارد و با ورود به هر یک از مراحل شاهد تغییر رنگ و دنیای بازی خواهید. بازی Monument Valley 2 هرچند معماهای آنچنان پیچیده‌ای ندارد، اما می‌تواند تجربه‌ای دلنشین را برای شما رقم بزند. این بازی اکنون ۴.۹۹ دلار قیمت دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Monument Valley 2

بازی Pocket Kingdom - Tim Tom

Pocket Kingdom - Tim Tom's Journey

معماهای Pocket Kingdom بعضا مشکل می‌شوند و برای حل کردن  آنها باید کمی زمان بگذارید

افسانه‌ای مدت‌هاست که میان دزدان دریایی و گردشگران جریان دارد که حاکی از پدیدار شدن جزیره‌ای روی ابرها است. جزیره‌ای که خدایان آن را در زمان مقرر با افسون‌ها پوشش می‌دهند. بازی پازل Pocket Kingdom - Tim Tom's Journey از جایی شروع می‌شود که زپلین (کشتی هوایی) تیم‌تام، شخصیت اصلی با این جزیره‌ی مرموز برخورد کرده و او مجبور می‌شود تا قدم به درون جزیره آسمانی بگذارد. حال تیم تام باید با گشت و گذار در جزیره با شخصیت‌های جدید آشنا شود و برای ادامه‌ی سفر یا بازگشت به خانه خود زپلین را تعمیر کند. بازی گرافیک پیکسلی و مشابه بازی‌های قدیمی دارد و در جریان آن باید پازل‌های متفاوتی را حل کنید. شما می‌توانید این بازی را با قیمت ۳.۴۹ دلاری خریداری کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Pocket Kingdom - Tim Tom's Journey

بازی Runic Rampage - Hack and Slash RPG

Runic Rampage - Hack and Slash RPG

شهر دچار بیماری مهلکی شده است و طبیب‌ها قادر به درمان مردم مریض شهر نیستند و این شما هستید که باید با ورود به Desert Castle و پیدا کردن مسیر Library of Stones، به دنبال روش درمان بیماری بگردید. بازی Hack and Slash و نقش‌آفرینی‌ رونیک رمپیج، هرچند از لحاظ گرافیکی مانند بسیاری از بازی‌های کمپانی گیم‌لافت باکیفیت نیست، اما در زمینه گیم‌پلی راضی کننده خواهد بود. در جریان بازی شما دورفی قدرتمند به نام Grimbard را هدایت می‌کنید که قادر است تا با پتک خود مغز دشمنانش را به زمین بپاشد و خشونتی دلنشین را رقم بزند. بازی در کنار نبردهایی ترکیبی و قابلیت استفاده از کمبوها، به بازیکنان امکان افزایش سطح قابلیت‌هایی مانند چابکی، دفاع و حمله را می‌دهد و همین موضوع رگه‌هایی از نقش‌آفرینی را به گیم‌پلی اضافه کرده است. سیاه‌چاله‌هایی مملو از دشمنانی خونخوار، محیط‌های متنوعی برای حضور در آنها، گیم‌پلی جذاب و پر از خشونت و در نهایت دشمنانی که به صورت تصادفی با آنها روبرو می‌شوید، بازی Runic Rampage را به اثری ارزشمند تبدیل کرده است. شما همینطور در جریان بازی با باس‌ها روبرو می‌شوید که شکست دادن آنها کمی مشکل است. برای تجربه Runic Rampage باید ۳.۹۹ دلار هزینه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Runic Rampage - Hack and Slash RPG

بازی Soar - Tree of Life

Soar - Tree of Life

زیبایی درختان همیشه به رنگ آنها بوده است. بهاری سرسبز، تابستانی با گل هایی زیبا، پاییزی نارنجی رنگ و در نهایت زمستانی سفید، چیزی است که ما در فصل‌های مختلف می‌بینیم. اما اگر روزی آنها رنگ‌های خود را از دست بدهند چطور؟ دیگر موسیقی دلنشین پرندگان قطع می‌شود و پروانه‌ها زیبایی خود را از دست می‌دهند. بازی Soar: Tree of Life داستان رنگ باختن درختی زیبا است که باید با آزاد کردن رنگ‌ها باری دیگر زندگی را به آن برگردانیم. در این بازی باید در نقش پرنده‌ای با پرواز بر فراز جزیره، رنگ‌ را به درختان برگردانید تا باری دیگر پرنده‌ها نغمه‌های خود را شروع کنند. با عبور از داخل هر یک از درختان، رنگ به درخت مربوطه باز می‌گردد و باید این کار را در زمان مشخص شده برای هر یک از درختان انجام دهید.  Soar - Tree of Life گیم‌پلی آرامش بخشی دارد که موسیقی رکن اصلی آن است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Soar - Tree of Life

بازی Strain Tactics

Strain Tactics

وجود ۱۵۰ سلاح و تجهیزات متفاوت، تنوعی زیادی به گیم‌پلی Strain Tactics داده است

با پخش شدن عفونت عصبی در جهان توسط بیگانه‌ها، جهان در اغتشاشی عظیم فرو می‌رود. در بازی Strain Tactics شما قادر به کنترل ۸۰ شخصیت مختلف و استفاده از ۱۵۰ آیتم مجزا از سلاح‌ها گرفته تا سایر المان‌ها خواهید بود. امکان کنترل و ساخت تیم‌های یک تا پنج نفره از اعضای گروه Helibase، شخصیت‌هایی متنوع با ویژگی‌های منحصر به فرد، محافظت از نیروها در برابر بیگانه‌ها و بسیاری از امکانات دیگر، بخشی از ویژگی‌های موجود در بازی Strain Tactics هستند که به آنها دسترسی دارید. تاکتیک خود را در مراقبت از سلامت روانی نیروهایتان به نمایش بگذارید و با استفاده از قرص‌ها یا سایر امکانات، آنها را از گزند دشمنان در امان نگه دارید. Strain Tactics اکنون با قیمت ۵.۹۹ دلار در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Strain Tactics

بازی The Inner World - The Last Wind Monk

The Inner World - The Last Wind Monk

ادامه بازی The Inner World که در اپ‌استور با نام The Inner World 2 منتشر شده بود، به صورت جهانی با نام The Inner World - The Last Wind Monk نیز راهی گوگل پلی شد. در این بازی با رابرت و دوستانش همراه می‌شویم که بعد از سه سال از حالت سنگ خارج شده و به دنبال اتفاقاتی وارد ماجراجویی برای متوقف کردن شخصی به نام Emil می‌شوند که یک دورگرد و فروشنده‌ی لوازم نچندان مهم است. امیل چند وقتی است که با حرف‌هایش باعث مشکلاتی برای قبیله دماغ-فولوتی‌ها شده و راز آنها را برای ساکنین Asposia فاش کرده است، رازی که آنها در خفا به گسترش آن پرداخته بودند و سرزمینی باشکوه را خلق کرده بودند. گیم‌پلی بازی مانند شماره اول عمدتا به جمع آوری آیتم‌ها برای حل کردن معماها خلاصه شده و طراحی شخصیت‌ها و محیط مانند گذشته چشم‌نواز است.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Inner World - The Last Wind Monk

بازی The Scrungeon Depths

The Scrungeon Depths

The Scrungeon Depths محصول نقش‌آفرینی Chase Holton، داستان شخصیتی است که به داخل سیاه‌چاله‌ای پر از جانوران عجیب و غریب می‌رود. بازی عناصری از نقش‌آفرینی دارد که از جمله‌ی آنها می‌توانیم به قابلیت تغییر لباس، برداشتن کلاه‌خود دشمنان و برداشتن انواع و اقسام سلاح‌ها با قابلیت‌های متفاوت اشاره کنیم. دنیای بازی ظاهری پیکسلی دارد و دوربین بالا به پایین آن به بازیکنان فضای بیشتری را برای دیدن می‌دهد. با پیشروی در بازی قابلیت ارتقاء توانایی‌ها نیز به بازیکن داده شده است و به کمک این قابلیت می‌توانید دشمنان را آسان‌تر از بین ببرید. شما همچنین در انتهای هر مرحله می‌توانید با خرج کردن پول‌های خود تجهیزاتی قوی‌تر را خریداری کنید که برای پیشروی در بازی و رویارویی با دشمنان قدرتمند ضرروی است. با هزینه ۴.۹۹ دلاری برای خریداری این بازی نسخه کامل آن را بدون خریدهای درون برنامه‌ای به دست می‌آورید.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Scrungeon Depths

بازی White Night

White Night

مقاله‌های مرتبط:

بعد از یک تصادف اسرارآمیز در جنگلی مرموز، برای پناه‌ گرفتن وارد عمارتی قدیمی و البته شوم می‌شوید. عمارتی که با گشت و گذار بیشتر در آن به مرور شاهد اتفاقاتی عجیب و غریب در آن خواهید بود. بازی White Night بعد از پی‌سی ماه گذشته روی پلی استور و اپ استور نیز قرار گرفت تا بازیکنان با جمع کردن شجاعت خود وارد ماجراجویی برای افشای گذشته‌ی غم‌انگیز خانه‌‌ای قدیمی شوند. بازی روایتی ترسناک را به تصویر می‌کشد و با طراحی منحصر به فرد سیاه و سفیدی که دارد، محیط‌هایی تاریک اما با جزئیات را به نمایش می‌گذارد. گیم‌پلی بازی شامل حل پازل‌های مختلف و همینطور جستجوی داخل عمارت و اطراف آن می‌شود و باید با تعامل با محیط اطراف خود در بازی پیشروی کنید. گذری به گذشته و حال و فراز و نشیب‌های داستانی از جمله‌ی ویژگی‌های بازی ۴.۹۹ دلاری Wihte Night است.

دانلود بازی اندروید و آیفون White Night

بازی Yesterday Origins

Yesterday Origins

استودیوی سازنده Syberia محصول ماجراجویی جدیدی را بعد از گذشت یک سال از زمان عرضه روی پی‌سی با نام Yesterday Origins برای اندروید و iOS منتشر کرد. سال ۱۴۸۱ است و جوانی به نام جان گرفتار جادوگرانی خبیث می‌شود که او را به فردی جاودانه تبدیل می‌کنند. هرچند در ابتدا این جاودانگی باعث سرزندگی جان است، اما او به مرور از نیروی شیطانی آگاه می‌شود و حال بعد از ۵۰۰ سال زندگی با همسر جاودانه‌اش قصد دارد تا پرده از اسرار پشت این ماجرا بردارد. گرافیک سه بعدی چشم نواز و ترکیب داستانی از زمان قرون وسطی و پاریس مدرن، تنوع زیادی را به روند بازی Yesterday Origins داده است که این بازی را در میان محصولات باکیفیت منتشر شده برای موبایل جای می‌دهد. Yesterday Origins با قیمت ۹.۹۹ دلار در دسترس علاقمندان قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Yesterday Origins


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده