نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

اولین تصاویر حضور لنی جیمز در فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead

شبکه AMC اولین تصاویر حضور لنی جیمز، بازیگر نقش مورگان در فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead را منتشر کرد.

در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال، شبکه AMC از حضور یک شخصیت کراس اور در سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) و سریال «از مردگان متحرک بترسید» (Fear the Walking Dead) خبر داد. حال همانطور که اخیرا این شبکه وعده داده بود، روز گذشته این شخصیت رسما تایید و معرفی شد. شخصیت مورگان با بازی لنی جیمز، قرار است سریال The Walking Dead را به مقصد سریال Fear the Walking Dead ترک کند و در فصل چهارم این سریال حضور داشته باشد. حال شبکه AMC اولین تصاویر رسمی از حضور جیمز در فصل چهارم این سریال را منتشر و اعلام کرده که فیلمبرداری و تولید فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead رسما آغاز شده است. این دو تصویر از محل تولید و فیلمبرداری فصل چهارم این سریال در شهر آستین در ایالت تگزاس گرفته و منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر منتشر شده را مشاهده کنید:

Fear the Walking Dead S4

Fear the Walking Dead S4

در تصویر اول، جیمز را می‌توانیم در کنار فرانک دیلین، آلیشیا دبنام-کری و کلمن دومینگو، بازیگران اصلی سریال Fear the Walking Dead مشاهده کنیم و در تصویر دوم، جیمز در کنار اندرو چامبلیس و ایان گلدبرگ، سازندگان فصل چهارم این سریال دیده می‌شود. جیمز در مورد حضورش در فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead گفت:

مورگان برای اینکه بتواند به کسی که می‌تواند در حال حاضر باشد تبدیل شود، به قلمرو و چشم‌انداز جدید نیاز داشت و به همین دلیل سریال Fear the Walking Dead برای من فوق‌العاده هیجان‌انگیز است و من واقعا به دنبال چالش هستم. من خوش‌شانس بودم که بخشی از زمان خودم را در سریال The Walking Dead صرف کرده‌ام و این سریال یکی از بهترین تجربه‌های زندگی کاری و زندگی شخصی من بوده است. من تمام بازیگران و سازندگان این سریال را دوست دارم و آن‌ها تا آخرین روزهای حضورم در این مجموعه، قدردانی و احترام من را خواهند داشت.

علاوه بر حضور جیمز، دیلین، دبنام-کری و دومینگو در فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead، تاکنون حضور جنا الفمن و گرت دیلاهانت نیز در فصل چهارم این سریال تایید و اعلام شده است و انتظار می‌رود که کیم دیکنز و روبن بلیدز نیز در فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead بازگردند. فصل چهارم این سریال در ۱۶ قسمت تولید و در طی سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. در حال حاضر فصل هشتم سریال The Walking Dead از شبکه AMC در حال پخش است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده