// سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

ویدیو جدیدی از بازی استراتژی Sudden Strike 4 منتشر شد

کمپانی Kalypso Media با انتشار ویدیویی جدید از بازی Sudden Strike 4‌ از محتوایی که قرار است در آینده به این بازی اضافه شود، خبر داد.

مرداد ماه گذشته، استودیو کایت گیمز (Kite Games) و کمپانی کالیپسو مدیا (Kalypso Media) بازی استراتژی Sudden Strike 4 را برای پلی‌استیشن 4 و  پی سی منتشر کردند. پس از آن، سازندگان با آپدیت‌های مکرر و بسته الحاقی از این بازی پشتیبانی کرده‌اند. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان ویدیویی جدید از بازی منتشر کرده‌اند که روند توسعه محتوای پس از عرضه بازی را به نمایش قرار می‌دهند.

ویدیو با نمایش دادن محتوا و آپدیت‌های پیشین این بازی آغاز می‌شود. در شهریور ماه گذشته بازی Sudden Strike 4 به واسطه بروزرسانی میزبان بهبود‌هایی در بخش لابی و گفتگو با نفرات هم‌تیمی شد. همچنین محتوایی نیز به همراه آپدیت یاد شده به بازی اضافه شد که نقشه چند نفره جدید و حالت چند نفره کلاسیک بودند. پس از آن در مهر ماه نقشه‌های چند نفره بزرگ‌تر به همراه بسته الحاقی Road to Dunkirk نیز برای بازی منتشر شد.

پس از نمایش محتوای پیشین که طی چند ماه اخیر به بازی اضافه شده است، ویدیو به نمایش دادن محتوایی که قرار است در آینده به بازی Sudden Strike 4 اضافه شود، می‌پردازد. حالت کلاسیک برای بخش Skirmish، اضافه شدن قابلیت بزرگنمایی و چرخش دوربین، متعادل‌سازی در بخش فرماندهان، فرماندهان جدید، هوش مصنوعی (AI) بهبود یافته، بخش آموزش برای ابزار ویرایش مراحل و کمپین جدید که در قاره‌های دیگر اتفاق می‌افتد، از محتویاتی به شمار می‌روند که در آینده برای بازی منتشر می‌شوند.

از آنجا که  Sudden Strike 4 یک بازی اسراتژی است،  نیازمند آپدیت و محتوای اضافی برای گیم‌پلی است و پشتیبانی سازندگان پس از عرضه این بازی می‌تواند امری خوش‌آیند محسوب شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را تماشا کنید و نگاهی به محتوای آینده این بازی بیاندازید.

| |

بازی Sudden Strike  4 هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 و کامپیوتر در دسترس است. نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده