// سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

نسخه Early Access بازی Empires of the Undergrowth معرفی شد

استودیو Slug Disco با انتشار تریلری، بازی Empires of the Undergrowth را که در سبک شبیه ساز کلونی مورچگان طراحی شده است، معرفی کرد.

دنیا و کلونی مورچگان از سیستم بسیار پیچیده‌ای برخوردار است؛ طوری که قوانین و مسئولیت‌های مختلفی در آن جای گرفته است و همه مورچگان باید تمامی وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند تا کلونی خود را مدیریت کنند. در آخرین پروژه استراتژی استودیو اسلاگ دیسکو (Slug Disco) یعنی بازی Empires of the Undergrowth وظایف یاد شده به شما سپرده می‌شود و باید مدیریت دنیای مورچگان را در دست بگیرید.

بازی Empires of the Undergrowth قرار است در تاریخ ۱۰ آذرماه (۱ دسامبر) از طریق سیستم «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) در دسترس کاربران پی سی قرار بگیرد و یک شبیه‌ساز کلونی مورچگان را در اختیار کاربران قرار دهد. ماموریت‌های این بازی شامل ساخت تونل برای مورچگان، یافت مکان برای ذخیره آذوقه، چگونگی دفاع از کلونی و غیره می‌شود.

روند بازی طوری پیش می‌رود که شما در درون و سطح زمین، بازی را کنترل می‌کنید و اتفاقات بازی در قالب یک مستند اتفاق می‌افتد. روند ساخت‌وساز بازی در زیرزمین انجام می‌شود و روی سطح زمین شاهد بخش اصلی بازی خواهید بود. مورچگان شما روی سطح زمین با خطرات زیادی روبه‌رو خواهند شد که شامل حشرات و حتی کلونی‌های دیگر می‌شود. شما باید از امن بودن ملکه خود اطمینان حاصل کنید؛ در حالی که به جمع‌آوری منابع و گسترش کلونی خود می‌پردازید.

پس از عرضه نسخه Early Access بازی Empires of the Undergrowth در پلتفرم استیم، توسعه این بازی ادامه پیدا می‌کند. برای اطلاع بیشتر از بازی می‌توانید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید. سازندگان ضمن معرفی این بازی تریلری از آن نیز منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا و خود را با محتوای آن آشنا کنید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده