// سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Naruto x Boruto Ninja Voltage

بازی موبایل Naruto x Boruto Ninja Voltage تجربه‌ای هیجان انگیز و سرگرم کننده از دنیای ناروتو است که نسبت به گذشته شکل و شمایل متفاوتی دارد.

ناروتو، یکی از بهترین انیمه‌های سریالی طولانی است که تا به حال پخش شده است و مدتی است که ادامه‌ی این انیمه با محوریت پسر ناروتو در حال پخش است. از این‌رو اگر بازی‌ای با محوریت انیمه بروتو ببینیم، نباید تعجب کرد زیرا این روزها بازار ساخت بازی از روی انیمیشن‌های ژاپنی بسیار داغ است. بازی موبایل Naruto x Boruto Ninja Voltage جزو همان دسته از بازی‌هایی است که بر گرفته از انیمه هستند ولی در ظاهر مخاطب را حسابی گول می‌زند. زمانی که در حال نصب بازی بودم، با خود می‌گفتم با اثری مثل بازی Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Blazing روبه‌رو می‌شوم ولی در زمان اجرا و بازی کردن، با اثری متفاوت روبه‌رو شدم.

بازی موبایل Naruto x Boruto Ninja Voltage

در بخش داستانی شاهد روایت بخشی دیگر از دنیای ناروتو هستیم

البته این تفاوت صرفا در بخش گیم‌پلی است و از نظر داستانی، شاهد سیستم روایت مشابهی هستیم. داستان بازی ادامه ماجراهای ناروتو است و از جایی شروع می‌شود که ناروتو به همراه جیرایا به دهکده برگشته و قصد دارد ساسکه را برگرداند. حال در جریان چپترهای متفاوت شاهد روایت زیبایی از این انیمه هستیم و اگر از هواداران مجموعه ناروتو باشید، قطعا سرگرم خواهید شد. اما مهم‌ترین فاکتور بازی اندروید و آیفون Naruto x Boruto Ninja Voltage گیم‌پلی آن است که با Ultimate Ninja Blazing شدیدا متفاوت است. در بازی ذکر شده مبارزات حالت نوبتی داشت و شما نمی‌توانستید به صورت آزادانه در محیط حرکت کنید ولی در Naruto x Boruto Ninja Voltage قضیه متفاوت است و در ابتدا یک تیم چهارنفره را تشکیل داده و وارد نقشه بازی می‌شوید. حال می‌توانید آزادانه در محیط بازی بچرخید و دشمنان را نابود کنید. برای نابودی دشمنان نیز دست شما برای انجام هر کاری باز است و شاهد مبارزات نوبتی نیستیم.

بازی موبایل Naruto x Boruto Ninja Voltage

سعی کنید همیشه پایگاه یا همان دهکده خود را به روز نگه داشته و لول‌آپ کنید

به عبارتی برای مبارزه کردن پنج دکمه مختلف را روی صفحه نمایش خود مشاهده می‌کنید. اولین دکمه، دکمه ضربات عادی شخصیت شما است و در ادمه، چهار دکمه‌ی دیگر همان قابلیت‌های شما هستند که می‌توانید از آن‌ها در طول مبارزات استفاده کنید. در پایان مرحله از بازی، آیتم‌های متفاوتی برای شما در نظر گرفته شده است که یکی از آن‌ها کارت شخصیت‌های مختلف دنیای بازی است. برای مثال اگر ۷۰ عدد از کارت شخصیت بروتو را دریافت کنید، می‌توانید وی را به لیست شخصیت‌های خود اضافه کنید و هر شخصیت، به واسطه کارت‌های خود می‌تواند قدرت‌ خود را افزایش دهد. همچنین جدای از کارت‌های شخصیت‌های ناروتو، یک سری کارت قابلیت‌های آن‌ها نیز در بازی تعبیه شده است که می‌توانید برای شخصیت مناسب قرار داده تا از نوار سلامت، یا ضربات قوی‌تری برخوردار شود. البته در این میان می‌توانید از کارت‌های قابلیت سایر شخصیت‌ها برای یک شخصیت متفاوت نیز استفاده کنید.

بازی موبایل Naruto x Boruto Ninja Voltage

جدای از محتویات بخش داستانی یک بخش جالب دیگر برای بازی تعبیه شده که Attack Mission نام دارد. در واقع در این بخش شما به دهکده سایر بازیکن‌های دنیای بازی حمله می‌کنید و خود شما نیز از یک پایگاه برخوردار هستید که می‌توانید بخش‌های مختلف آن را ارتقا داده یا از سیستم دفاعی جدید و متفاوتی استفاده کنید تا سایرین نتوانند در صورت حمله به شما پیروز شوند. اگر حمله شما موفقیت آمیز باشد، منابع ارزشمندی را دریافت می‌کنید. همچنین دو بخش دیگر نیز برای شما تعبیه شده است که یکی از آن‌ها، Special Mission نام دارد که شامل یک سری مراحل ویژه است و پس از گذشت زمانی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده، عوض می‌شوند. هرکدام از مراحل درجه سختی‌های متفاوتی دارند و با موفقیت در آن‌ها، آیتم‌های ارزشمندی را کسب خواهید کرد.

درآخر بازی موبایل Naruto x Boruto Ninja Voltage تجربه کامل‌تری نسبت به Ultimate Ninja Blazing ارائه می‌دهد و به واسطه سیستم مبارزات و حالت رقابتی که دارد، می‌تواند مخاطبان بیشتری را به خود جذب کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Naruto x Boruto Ninja Voltage


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده