// سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

نیکلاس ویندینگ رفن برای آمازون سریال می سازد

نیکلاس ویندینگ رفن٬ فیلمساز سرشناس دانمارکی، سریال Too Old To Die Young را با محوریت جرم و جنایت در شهر لس آنجلس برای آمازون جلوی دوربین می‌برد.

نیکلاس ویندینگ رفن، فیلمساز سرشناس و صاحب سبک دانمارکی، در بازگشتش به مدیوم تلویزیون، مینی سریالی تحت عنوان Too Old To Die Young را برای آمازون (amazon) تولید خواهد کرد و کارگردانی تمام قسمت‌های آن را نیز شخصا بر عهده خواهد گرفت. فیلمنامه‌ی این اثر نیز توسط خود ویندینگ رفن به همراه نویسنده و تصویرگر سرشناس آثار کامیک یعنی اد بروبیکر نگارش خواهد شد. بروبیکر سابقه‌ی کار روی شخصیت‌هایی نظیر کاپیتان آمریکا (Captain America)، دردویل (Daredevil) و مردان ایکس (X-Men) را در کارنامه دارد. الکساندر گینر (Fat Albert) و جفری استات (Drive) تهیه کنندگان دیگر این پروژه خواهند بود.

پیش از این اعلام شده بود که مایلز تلر، بازیگر فیلم‌های مطرحی همچون ویپلش (Whiplash) و سگ‌های جنگی (War Dogs) در نقش اصلی سریال Too Old To Die Young به ایفای نقش خواهد پرداخت. حالا به توجه به انتشار پست جدید ویندینگ رفن در صفحه‌ی شخصی‌اش در توییتر، از سایر بازیگران کار نیز رونمایی شده است. بدین ترتیب در این مجموعه شاهد بازیگران دیگری نظیر ویلیام بالدوین (Backdraft)، نل تایگر فری (Game of Thrones)، کالی هرناندز(Alien: Covenant)، جان هاکس (The Sessions)، کارلوتا مونتاناری (American Crime Story)، جنا مالون (The Neon Demon)، ببز اولوسانموکون (The Defenders)، لئونارد رابینسون (Freaky Deaky)، کریستینا رودلو (The Condemned) و آگوستو آگیلرا (Chasing Life) در نقش‌های مختلف خواهیم بود. در این میان تماشای جنا مالون که پیش از این نیز بازی فوق العاده‌ای را در فیلم شیطان نئونی (Neon Demon) ارائه داده بود و البته جان هاکس که در سال‌های اخیر همواره استعداد بازیگری‌اش به شکل قابل توجهی نادیده گرفته شده بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد.

Nicolas Winding Refn

اطلاعات زیادی درباره‌ی داستان این مجموعه منتشر نشده است و فقط ما تا آنجا می‌دانیم که مایلز تلر در سریال، نقش افسر پلیسی به نام مارتین را ایفا می‌کند که عشق زندگی‌اش به قتل رسیده است. در این میان، مارتین و شخصیت قاتل در دنیایی از قاتلان حرفه‌ای، یاکوزاها، مافیای روسی و گروهی از گانگسترهای نوجوان گرفتار خواهند آمد. Too Old To Die Young به طور کلی، به دنیای جرم و جنایت در شهر لس آنجلس می‌پردازد.

نیکلاس ویندینگ رفن ۴۷ ساله، کار حرفه‌ای خود را در سینما را از سال ۱۹۹۶ با کارگردانی فیلم مواد فروش (Pusher) آغاز کرد و با موفقیت این اثر، در سال ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵، دو ادامه نیز بر آن ساخت. او در سال ۲۰۱۱ به واسطه‌ی ساخت فیلم Drive، جایزه‌ی بهترین کارگردانی جشنواره‌ی کن را از آن خود کرد. نخستین کار تلویزیونی ویندینگ رفن به سال ۲۰۰۱ و نویسندگی فیلمنامه‌ی سریال The Chosen 7 برمی‌گردد که در این امر، دیگر فیلمساز سرشناس دانمارکی، نیکلای آرسل نیز وی را همراهی می‌کرد. او در ادامه، در سریال بریتانیایی مارپل آگاتا کریستی (Agatha Christie's Marple)، کارگردانی دو قسمت از این مجموعه را بر عهده گرفت و حالا سریال Too Old To Die Young، سومین فعالیت جدی وی در تلویزیون به حساب می‌آید.

Nicolas Winding Refn

ویندینگ رفن از آن دست کارگردانانی است که در فیلم‌هایش، شیوه‌ی بصری منحصر به فرد خود را دنبال می‌کند و آثار وی به واسطه‌ی  فرم ویژه‌ی حاکم بر آنها و خشونتی برهنه، با انتقاد شدید گروهی از منتقدان و ستایش گروهی دیگر روبرو می‌شوند. معمولا هر اثر جدیدی از ویندینگ رفن، با جنجال های زیادی همراه است و باید دید Too Old To Die Young که بر اساس آنچه از داستانش برمی‌آید، حوادث آن باز هم در دنیای شخصی خود او رقم خواهد خورد، چه بازخوردی در میان بینندگان و منتقدان خواهد داشت؟

مجموعه‌ی Too Old To Die Young در سال ۲۰۱۸ توسط آمازون منتشر خواهد شد.


منبع /Film
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده