// سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

تریلر بازی Europa، پروژه Battle Royale کمپانی Tencent، منتشر شد

کمپانی بزرگ Tencent Games تریلری از پروژه جدید خود یعنی بازی Europa  که در سبک Battle Royale است، منتشر کرد.

کمپانی چینی نتسنت گیمز (Tencent Games) از نظر درآمد به عنوان یکی از بزرگترین کمپانی‌های بازی‌سازی یاد می‌شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مذکور از پروژه جدید خود یعنی بازی Europa که در سبک Battle Royale در حال توسعه است، تریلر جدیدی منتشر کرد. Europa قرار است در قالب یک بازی رایگان یا Free to Play در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر شود.

 فاز آزمایشی این بازی نیز برای برگزاری در ماه آینده میلادی برنامه‌ریزی شده است، البته گفتنی است که نسخه آزمایشی این بازی تنها در ریجن چین منتشر می‌شود. همچنین صفحه‌ای در استیم راه‌اندازی شده است که اطلاعاتی از این بازی در آن به زبان چینی نوشته شده است. از دیگر اطلاعات منتشر شده از این بازی می‌توان سیستم مورد نیاز آن اشاره کرد که به ۴ گیگابایت رم، ۱۰ گیگابایت فضای خالی روی هارد و اینترنت خلاصه می‌شود.

در حال حاضر می‌توان گفت که بتل رویال یکی از سبک‌های محبوب به شمار می‌رود و توسعه‌دهندگان قصد دارند از این سبک درآمدی کسب کنند. چندی پیش مشخص شد که بیش از ۲۲ میلیون کاربر به انجام بازی PlayerUnknown’s BattleGrounds می‌پردازند. همچنین به نظر می‌رسد که کاربرانی که اخیرا به این بازی ملحق شده‌اند بیشتر از ریجن چین و آسیا هستند. در‌ آن سو بازی Fortnite نیز توانست از طریق سبک بتل رویال به معروفیت دست پیدا کند و بازیکنان زیادی را جذب خود کند. با توجه به آخرین گزارش منتشر شده این بازی بیش از ۲۰ میلیون کاربر را به خود جذب کرده است.

یکی از موارد جالب پروژه جدید یعنی Europa این است که این بازی در موتور بازی‌سازی کمپانی تن‌سنت یعنی Quick Silver X در حال توسعه است. به نقل از سازندگان بازی مذکور از ۱۰۰ بازیکن به طور همزمان پشتیبانی می‌کند که از فیزیک منحصر‌به‌فردی نیز بهره‌مند است. به احتمال زیاد بازی مذکور پس از انتشار در چین برای نقاط دیگر  نیز عرضه شود.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی Europa را تماشا کنید و فیزیک‌های یاد شده را در گیم پلی آن مشاهده کنید.

| |

نظرات خود را درمورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده