// دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

آپدیت جدید بازی Dauntless با نام Sharpen Your Skills منتشر شد

آپدیت جدید بازی Dauntless با نام Sharpen Your Skills منتشر شد که سلاح جدیدی را با نام War Pike به این بازی اضافه می‌کند.

در میان جدیدترین اخبار بازی، استودیو فینیکس لبز (Phoneix Labs) اطلاعاتی از تغییرات سلاح‌های بازی Dauntless منتشر کرد که در کنار آیتم جدید و قدرتمندی به نام War Pike به چشم می‌خورد.

War Pike به جمع سلاح‌های پیشین بازی یعنی تبر‌ها، شمشیر‌های زنجیری، شمشیر‌ها و چکش‌ها اضافه شده است. کاربران برای استفاده از سلاح جدید باید حملات خود را با این سلاح با یک روند ممتد ادامه دهند تا به این شکل بتوانند نوار انرژی خود را پر کنند. در این راستا سلاح جدید، گلوله‌ای از انرژی را به سمت دشمنان شلیک می‌کند.

Dauntless

ضربات اصلی سلاح War Pike به سمت جلو اعمال می‌شود که می‌توان ضربات را به هم‌دیگر متصل کرد. در هنگام حملات می‌توان با فشردن جهت راست یا چپ، ضرباتی به دشمنان وارد کرد که این امر می‌تواند به شما کمک کند که در حالی که به دشمن خود آسیب وارد می‌کنید از حملات آنها نیز به دور بمانید. دومین قابلیت War Pike به حمله نیزه‌ای‌وار مربوط می‌شود که از آن می‌توان برای آسیب رساندن به گروهی از دشمنان استفاده کرد.

علاوه بر قابلیت‌های یاد شده، باید گفت که این سلاح به ضربات زنجیره‌ای و کامبو‌های بلند مجهز نشده است و کاربردش بیشتر به ضربات سنگین از یک ضربه به ضربه دیگر خلاصه می‌شود. چهار ضربه اصلی یا دو ضربه فرعی می‌تواند آسیب زیادی را به دشمنان وارد کند. با وارد کردن ضربات مداوم به دشمنان، شما می‌توانید نوار انرژی خود را افزایش دهید، اما در صورتی که آسیبی به شما وارد شود، نوار انرژی صفر می‌شود. با این حال اگر نوار انرژی پر شود سلاح این قابلیت را به شما می‌دهد که توپی از انرژی را به سمت هیولاها شلیک کنید.

سلاح جدید به واسطه آپدیت جدیدی به نام Sharpen Your Skills به این بازی اضافه شده است. از دیگر محتویات این آپدیت می‌توان به تغییراتی روی سلاح‌های دیگر این بازی اشاره کرد. همچنین سازندگان تنظیماتی در سلاح‌ها اعمال کرده‌اند که به شما اجازه می‌دهد میزان آسیب رساندن سلاح خود را تغییر دهید. همچنین برخی بهبود‌ها در سیستم مبارزات این بازی اعمال شده است که قرار است حس‌و‌حال واقعی را به کاربران ارائه دهد.

Dauntless یک بازی MMO و رایگان (Free to Play) برای پی سی است که در آن، کاربران به کشتن هیولاها می‌پردازند. بازی مذکور در حال پشت سر گذاشتن مرحله آزمایشی خود یعنی بتا محدود است که به نقل از سازندگان در اوایل سال ۲۰۱۸ نسخه بتای عمومی آن نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید سلاح جدید یعنی War Pike را در ویدیوی گیم پلی بازی Dauntless تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده