نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

شخصیت کراس اور سریال Fear The Walking Dead مشخص شد

سازندگان سریال The Walking Dead شخصیتی را که قرار بود از آن به سریال Fear The Walking Dead کراس اور شود معرفی کردند.

این مطلب بخش‌های مهمی از داستان سریال مردگان متحرک را فاش می‌کند

 

سازندگان سریال مردگان متحرک بعد از چند هفته انتظار بالاخره شخصیتی را که قرار است بین سریال The Walking Dead و سریال Fear the Walking Dead کراس اور شود اعلام کردند. شبکه AMC چند هفته پیش به هواداران گفته بود که کاراکتر مورد نظر در جدیدترین اپیزود سریال که روز گذشته پخش شد معرفی خواهد شد. حالا که سازندگان کاراکتر مورگان را برای این کراس اور معرفی کردند، تنها ابهام باقی‌مانده این است که سازندگان چگونه می‌خواهند این کهنه سرباز زامبی‌کش دنیای سریال مردگان متحرک را به محیط سریال Fear the Walking Dead منتقل کنند. درست است که سریال Fear the Walking Dead یک اسپین‌آف از سریال The Walking Dead است، اما این دو سریال همیشه هم با یکدیگر هم‌مسیر نبوده‌اند.

در چند سال اخیر که سریال Fear the Walking Dead شروع به پخش کرده است، خالقان مجموعه مردگان متحرک مدام احتمال کار کردن روی برنامه‌ای برای کراس اور کردن کاراکترها در این دو سریال را رد می‌کردند. در انتها نیز خط زمانی این دو سریال در دو مقطع جدا از آخرالزمان قرار می‌گرفت و سازندگان در سریال Fear the Walking Dead نیز هیچ عجله‌ای برای رسیدن به خط زمانی سریال اصلی از خود نشان نمی‌دادند. با وجود این مسائل، زمانی که در ماه اکتبر سازندگان خبر از کراس اور یک کاراکتر بین دو سریال رابرت کرکمن را دادند، باعث شگفتی هواداران شدند.

پس از انتشار این خبر، از دید خیلی‌ها کاراکتری که قرار بود برای این کار انتخاب شود شخصیت آبراهام فورد (با بازی مایکل کادلیتز) بود. آبراهام کاراکتری بود که نیگان مغزش را با چند ضربه‌ی محکم توسط «لوسیل» پخش زمین کرد. آبراهام اولین قربانی و به نوعی معرف چوب بیسبال معروف نیگان یا همان لوسیل بود. اواخر فصل هفتم نیز آبراهام با حضور در چند فلش‌بک بازگشت کوتاهی به سریال داشت. خود مایکل کادلیتز چندین باز اعلام کرده است که بدش نمی‌آید نقشش در سریال را همچنان بازی کند. به هر حال، به‌تازگی مشخص شده است که تمام این احتمالات اشتباه از آب درآمدند و سازندگان مورگان (با بازی لنی جیمز) را به‌عنوان کاراکتر مورد نظر انتخاب کرده‌اند؛ مورگانی که کمتر کسی فکر می‌کرد به‌عنوان این کاراکتر انتخاب شود.

morgan| سریال The Walking Dead

البته انتخاب مورگان به‌عنوان کاراکتری که قرار است از سریال اصلی به اسپین آف منتقل شود منطقی به نظر می‌رسد. این کاراکتر پس از همراهی کردن ریک در فصل اول و آغاز آخرالزمان، تا اواخر فصل سوم در سریال حضور نداشت. تنها در اپیزود Clear بود که سازندگان کمی از سرگذشت مورگان و اینکه در فاصله این سه فصل چه اتفاقاتی برایش افتاده را برای تماشاگران روایت کردند. در نتیجه سرگذشت کاراکتر مورگان از اولین دیدارش با ریک و تجدید دیدارش در اواخر فصل سوم با او و اینکه چگونه او به چنین جنون نسبی‌ای رسیده است، پتانسیل بسیار زیادی برای کندوکاو دارد. فیلمبرداری فصل چهارم سریال Fear The Walking Dead از فردا آغاز می‌شود و لنی جیمز نیز به تیم بازیگران این سریال خواهد پیوست.

این موضوع که جیمز به‌زودی به تیم بازیگران Fear the Walking Dead اضافه می‌شود به این معنا نیست که کار او در سریال اصلی به پایان رسیده است. اسکات گیمپل، یکی از سازندگان مردگان متحرک طی مصاحبه‌ای در برنامه Talking Dead گفت:

داستان و سرگذشت مورگان در فصل هشتم مردگان متحرک او را در موقعیتی قرار داده است که پتانسیل لازم برای روایت داستانش در Fear the Walking Dead را نیز فراهم کرده است.

البته این موارد هنوز هم به طور دقیق برای هواداران روشن نکرده است که قرار است در سریال Fear The Walking Dead چه چیزهایی در رابطه با کاراکتر مورگان ببینیم، اما به احتمال بالا حضور او در اسپین آف سریال مردگان متحرک به چگونگی شکل گرفتن بینش و بصیرت عمیق او نسبت به دنیای اطرافش خواهد پرداخت.

فصل هشتم سریال مردگان متحرک یکشنبه‌ها از شبکه AMC پخش می‌شود. اسپین آف این سریال یعنی Fear The Walking Dead از اواسط سال ۲۰۱۸ پخش فصل چهارمش را آغاز خواهد کرد.


منبع screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده