نویسنده: حسین سلیمی
// دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۶

بازی موبایل GRID Autosport برای آیفون و آیپد منتشر شد

استودیو فرال اینتراکتیو اعلام کرد که بازی GRID Autosport در حال حاضر در اپ استور آمریکا و بسیاری مناطق دیگر در دسترس کاربران قرار گرفته است.

در روز جمعه ۲۴ نوامبر (۳ آذر) پیش‌نمایشی از بازی GRID Autosport در نیوزیلند رونمایی شد که به نظر نمی‌رسید GRID Autosport یک نسخه پرمیوم برای خرید باشد. با این حال، بعد از چند دور بازی کردن، بعد از ظهر همان روز بازیکنانی که به اپ استور آمریکا متصل شدند، فکر می‌کردند این بازی تنها یک فرآیند برای تست است. این بازی با حجم ۴ گیگابایت در اپ استور برای دانلود قرار گرفته است اما بعد از اجرای بازی، به شما پیشنهاد می‌شود تا بسته‌های الحاقی رایگان با حجم ۲ گیگابایت را دانلود کنید. در نتیجه شما برای نصب بازی GRID Autosport به فضایی بالغ بر ۶ گیگابایت نیاز خواهید داشت. با این حال، همان طور که ما در آخرین خبر منتشر شده از بازی GRID Autosport در زومجی اشاره کرده‌ایم، استودیو Feral Interactive اعلام کرده که حتما باید ۸ گیگابایت فضا روی حافظه داخلی گوشی خود داشته باشید. علاوه بر این، بازی GRID Autosport از دستگاه‌های آیفون، تنها آیفون 7 و گوشی‌های جدیدتری مانند آیفون 10 را پشتیبانی می‌کند.

بازی GRID Autosport در مقایسه با بازی  یک شبیه‌سازی واقعی از مسابقات اتومبیل رانی است؛ به طوری که شما با کوچک‌ترین اشتباه در بازی GRID Autosport شکست خواهید خورد. هم‌اکنون استودیو فرال اینتراکتیو بازی GRID Autosport را روی App Store شرکت اپل برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS با قیمت ۹.۹۹ دلار در دسترس بازیکنان قرار داده است.

در ادامه می‌توانید تریلر پیش‌تر منتشر شده بازی را مشاهده کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

دانلود بازی GRID Autosport


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده