// دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۳

تریلر گیم پلی بازی Dissidia Final Fantasy با حضور Noctis

کمپانی Square Enix با پخش یک استریم به مناسبت دومین سالگرد نسخه آرکید Dissidia Final Fantasy، نوکتیس را در گیم پلی این بازی نشان داد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) و کوئی تکمو (Koei Tecmo) همزمان با دومین سالگرد عرضه نسخه آرکید Dissidia Final Fantasy لایو استریمی به همین مناسبت پخش کردند. در این برنامه اینترنتی، سازندگان ظاهر جدید کاراکتر Noctis را به معرض نمایش قرار دادند که در جریان نمایشگاه گیم توکیو 2017 برای بازی Dissidia Final Fantasy NT معرفی شده بود.

در ویدیویی که سازندگان در این استریم به نمایش گذاشتند شاهد صحنه‌های درگیری نوکتیس هستیم که قرار است در تاریخ ۱۶ آذرماه (۷ دسامبر) به واسطه آپدیتی بزرگ به نسخه آرکید این بازی راه پیدا کند.

همچنین مشخص شد که برخی از موسیقی‌های پس‌زمینه بازی Final Fantasy XV به این بازی مبارزه‌ای اضافه می‌شود که شامل Stand Your Ground ،Veiled in Black و The Fight is On می‌شود که در کنار Careening into Danger و Apocalypsis Noctis برای بازی در نظر گرفته شده است.

علاوه بر آیتم‌های یاد شده، تصاویری از پوشش فرعی نوکتیس (حالت دوم) منتشر شد. جالب توجه است که بدانید که نوکتیس تنها کاراکتری نیست که شامل ظاهر فرعی می‌شود و برای تمامی شخصیت‌های این بازی، اسکین در نظر گرفته شده است. تتسویا نومورا، طراح هنری این بازی، تصاویری هنری از نوکتیس منتشر کرد که در انتهای مطلب می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

در آن سو قرار است محیطی از Final Fantasy VIII به بازی اضافه شود که البته با بهبود‌ها و آیتم‌های اضافی همراه می‌شود. در رابطه با بازی Dissidia Final Fantasy NT هم می‌توانیم نگاهی به منوی انتخاب رنگ‌ها و اسکین‌ها بیندازیم که در کنار دیگر تنظیمات پلی استیشن 4 به چشم می‌خورد.

بازی‌های Dissidia Final Fantasy و Dissidia Final Fantasy NT (که در تاریخ ۱۰ بهمن‌ماه عرضه می‌شود) تنها آثار سبک مبارزه‌ای نیستند که میزبان کاراکتر نوکتیس می‌شوند. شخصیت مذکور همچنین قرار است به واسطه بسته الحاقی به جمع مبارزان بازی Tekken 7 نیز راه پیدا کند.

در ادامه می‌توانید دو تریلر جدید را تماشا کنید و در انتهای مطلب نیز نگاهی به طراحی‌های هنری بازی بیندازید.

| |

| |

Dissidia Final Fantasy


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده