نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰

نسخه دیلاکس بازی Mass Effect: Andromeda در دسترس مشترکین EA Access قرار گرفت

کمپانی الکترونیک آرتز نسخه دیلاکس بازی Mass Effect: Andromeda را از طریق سرویس EA Access برای کاربران ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار داد.

بازی Mass Effect: Andromeda در تاریخ یکم فروردین ماه امسال برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و کامپیوتر منتشر شد و بر خلاف نسخه‌های قبلی این مجموعه با بازخوردهای منفی زیادی روبرو شد و نتوانست در حد انتظارات ظاهر شود. ولی کمپانی الکترونیک آرتز هنوز از آن ناامید نشده است. مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز نسخه دیلاکس بازی Mass Effect: Andromeda را به فهرست بازی‌های سرویس EA Access اضافه کرده و کاربران این سرویس در ایکس‌باکس وان و پی‌سی می‌توانند از حالا به تجربه آن اقدام کنند.

اگر پیش از این بازی Mass Effect: Andromeda را تجربه کرده باشید، این فرصت خوبی برای تجربه دوباره آن است زیرا کاربران در نسخه دیلاکس علاوه بر بازی اصلی به چندین محتوای اضافی نیز دسترسی خواهند داشت.

نسخه دیلاکس بازی Mass Effect: Andromeda شامل یک ست چهارتایی اسلحه الیت برای Pathfinder، زره Deep Space Explorer، زره Scavenger، دو لباس casual برای Pathfinder، دو آیتم شخصی‌سازی اضافه برای ماشین Nomad، یک حیوان خانگی Pyjak، موسیقی متن بازی، بسته دیلاکس هنگام انتشار برای بخش چندنفره (دارای یک ست کامل اسلحه و تجهیزات) و بسته‌های پریمیوم بوستر است.

بازی Mass Effect: Andromeda در بررسی زومجی نمره ۷.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از بررسی آن به شرح زیر است:

مس‌ افکت اندرومدا یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ بود و بسیاری از علاقه‌مندان این سری منتظر ادامه‌ی ماجراجویی‌های این مجموعه بدون کاپیتان شپرد بودند. اما این بازی با وجود نکات مثبت زیاد، به واسطه‌ی برخی مشکلات انیمیشنی، باگ‌های گرافیکی و ماموریت‌های خسته‌کننده، نتوانست انتظارات بالای طرفداران مس افکت را برآورده کند. اگر اندرومدا نام مس افکت را یدک نمی‌کشید، شرایط به مراتب بهتری داشت.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده