نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

تصویر جدیدی از شخصیت دث استروک منتشر شد

جو منگنیلو بازیگر منتخب شخصیت اصلی فیلم دث استروک (Deathstroke) به‌تازگی اولین تصویر واضح از اسلید ویلسون در لباس مخصوص خود را در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد.

جو منگنیلو بازیگر منتخب شخصیت اصلی فیلم Deathstroke (دث استروک) به‌تازگی اولین تصویر رسمی و واضح از شخصیت اسلید ویلسون که مربوط به حضور کوتاهش در دقایق پایانی فیلم Justice League (لیگ عدالت) است را در صفحه مجازی رسمی خود منتشر کرد.

گرت ایوانز کارگردان و نویسنده هالیوود که در رزومه خود کارگردانی فیلم The Raid: Redemption (یورش: رستگاری) و فیلم The Raid 2 (یورش 2) را دارد، اخیرا اعلام کرده بود که با کمپانی Warner Bros Pictures در مراحل ابتدایی مذاکرات و گفتگوها بوده تا بتواند کارگردانی این اثر اختصاصی را برعهده بگیرد. علاوه بر کارگردانی، به احتمال خیلی زیاد ایوانز وظیفه نویسندگی فیلمنامه را هم برعهده بگیرد. البته ناگفته نماند که همانطور که انتظار می‌رفت، جو منگنیلو برای بازی در نقش شخصیت منفی و شرور داستان بتمن یعنی اسلید ویلسون ملقب به دث استروک انتخاب شده و حضور او قطعی هم شده است. اسلید ویلسون یا همان شخصیت شرور دنیا کتاب‌های کمیک به نام دث استروک مزدوری یک چشم، حامل اسلحه‌های مختلف و قاتلی شمشیر کش است و برای کشتن افراد مختلف از کسانی که اجیرش کردند پول می‌گیرد.

بیایید با هم نگاهی به اولین تصویر رسمی واضح و کامل شخصیت اسلید ویلسون/دث استروک بیاندازیم:

Deathstroke

از آنجایی که در اخبار مختلف اعلام شده بود و در ابتدا قرار بود که منگنیلو نقش این شخصیت را در فیلم اختصاصی بتمن هم ایفا کند، مشخص نیست که پروژه جدید دنیای سینمایی دی سی با محوریت دث استروک چقدر روی فیلمنامه و داستان اصلی فیلم بتمن تاثیر خواهد گذاشت. زمانی که مت ریوز به طور رسمی برای هدایت و کارگردانی فیلم بتمن بر سر پروژه آورده شد، خیلی صریح اعلام کرد که فیلمنامه نوشته‌شده قبلی را استفاده نخواهد کرد. پس با این حساب هنوز مشخص نیست که آیا این شخصیت در این اثر هم حضور دارد یا خیر.

شخصیت دث‌ استروک که با نام دث استروک نابودگر (Deathstroke the Terminator) هم در دنیای کامیک شناخته می‌شود، نخستین بار در کتاب کامیک The New Teen Titans در سال ۱۹۸۰ معرفی شد. این مزدور همیشه مسلح در طیف گسترده‌ای از کامیک‌های دی‌‌سی و انیمیشن‌های سریالی طی سال‌های اخیر حضور داشته است. او علاوه بر اینکه دشمن شخصیت بتمن است، دشمن اصلی کماندار سبز (Green Arrow) نیز هست. اگر این پروژه ادامه پیدا کند و ساخت آن قطعی شود، نمی‌توان گفت که این فیلم، اولین حضور او در دنیای واقعی بوده و اولین لایو اکشنی است که در آن حضور دارد. پیش از آن و در تلویزیون، دث‌ استروک با بازی مانو بنت به‌عنوان دشمن اصلی کماندار سبز در فصل دوم سریال Arrow (کماندار) حضور داشت. دث‌ استروک، مزدور معروف دنیای کامیک دی‌‌سی توسط مرو ولفمن و جورج پرز خلق شده است و در موارد متعددی با شوالیه تاریکی در کامیک‌های مختلف مبارزه کرده است و حتی بارها او را در مبارزات تن‌به‌تن شکست داده است. این شخصیت همچنین در دنیای بازی نیز از جمله بازی Batman: Arkham Knight و بازی Batman: Arkham Origins حضور داشته است. 

شما درباره این فیلم چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما این اثر می‌توان فیلم موفقی باشد و این شخصیت بسیار محبوب دنیای کمیک را به طرز خیلی خوبی به همگان معرفی کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده