// یکشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater برای Nvidia Shield TV منتشر شد

بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater هم اکنون در فروشگاه پلی استور برای پلتفرم انویدیا شیلد در دسترس قرار گرفت.

در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که یکی از آثار به‌یادماندی دنیای بازی‌ها یعنی بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater هم اکنون برای پلتفرم Nvidia یعنی Shield TV در دسترس است و کاربران می‌توانند آن را دانلود کنند. به مناسبت عرضه این بازی کاربران می‌توانند نسخه بازسازی شده و HD این بازی را از طریق فروشگاه پلی استور با قیمت ۹.۹۹ دلار دانلود کنند. گفتنی است که قیمت مذکور در مدت زمان محدود در فروشگاه قابل دسترس است و پس از آن با قیمت اصلی‌اش یعنی ۱۴.۹۹ دلار قابل خریداری کردن است. این بازی در گذشته توسط کونامی (Konami) برای پلی‌ استیشن 2 منتشر شده بود.

البته اولین بار نیست که شاهد عرضه بازی‌‌های جدید و قدیمی روی این پلتفرم هستیم اما با اطمینان می‌توان گفت که Metal Gear Solid 3: Snake Eater یکی از قوی‌ترین بازی‌های این پلتفرم به شمار می‌رود که تا به امروز به انویدیا شیلد اضافه شده است. از این بازی می‌توان به عنوان قله سری بازی‌های متال گیر یاد کرد که به دست بازی‌ساز افسانه‌ای و ژاپنی یعنی هیدئو کوجیما طراحی و کارگردانی شده است.

همانند نسخه پیشین این بازی یعنی Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty که روی همین پلتفرم منتشر شد، نسخه‌ای که در فروشگاه پلی استور منتشر شده با رزولوشن HD است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ برای پلی‌ استیشن 3 و ایکس‌ باکس 360 عرضه شد. همانطور که می‌دانید نسخه بازسازی شده این بازی شامل بهبود‌های بافت‌های گرافیکی، رزولوشن وسیع‌تر و بهبود‌ کنتر‌ل‌ها می‌شود که تجربه افسانه‌ای این بازی را می‌تواند لذت‌بخش‌تر کند.

برای تهیه بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater روی پلتفرم انویدیا شیلد می‌توانید از اینجا به فروشگاه پلی‌استور مراجعه کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده