// شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

استفاده بازیکنان Star Wars Battlefront 2 از روش های خلاقانه برای جمع آوری امتیاز

بازیکنان بازی Star Wars Battlefront 2 برای جمع‌آوری امتیاز بیشتر از کش‌های پلاستیکی و ربات دست‌ساز استفاده می‌کنند.

با توجه به اخبار متعددی که این روزها در مورد بازی Star Wars Battlefront 2 و پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن منتشر شده است، احتمالا به‌خوبی پی به این مسئله برده‌اید که جمع کردن امتیاز در این بازی برای به‌دست آوردن آیتم‌های مختلف، روند بسیار طولانی و زمان‌بری دارد. اما اگر جزو آن دسته از بازیکنانی باشید که به هیچ وجه تسلیم پرداخت‌های درون برنامه‌ای نمی‌شوید، دو راه بیشتر ندارید: یا باید ساعت‌ها پای بازی بنشینید و به‌سختی امتیاز جمع کنید، یا اینکه ذهن خود را به کار بیندازید و کمی خلاقیت به خرج دهید؛ دقیقا همان کاری که در حال حاضر عده‌ای از بازیکنان بازی در حال انجامش هستند.

Star Wars Battlefront 2

اخیرا یکی از کاربران سایت ردیت، به نام لوبرگ، تصویری را منتشر کرد که نشان‌دهنده رباتی ساده و دست‌ساز است که وظیفه‌اش حرکت دادن شوکرهای کنترلر و فشردن دکمه‌های آن است. با قرار گرفتن کنترلر کنسول در این ربات، بازیکن مدام در حال حرکت خواهد بود و بر همین اساس دلیلی برای Kick شدن وی از سرورهای بازی وجود ندارد. با این روش، بازیکن می‌تواند وارد بازی شود و بدون اینکه خودش پای کنسول بنشیند، از بازی امتیاز جمع کند.

البته برای طراحی این‌چنین رباتی شما لازم است که چند قطعه کوچک الکترونیکی تهیه کنید و البته از برنامه‌نویسی هم سر در بیاورید، اما کاربر دیگری در سایت ردیت روش بسیار ساده‌تری پیشنهاد می‌دهد و آن چیزی نیست جز استفاده از دو عدد کش پلاستیکی ساده. همانطور که در تصویر هم می‌بینید، این دو کش با بالا نگه داشتن شوکرها باعث حرکت دائمی بازیکن می‌شود و بدین ترتیب باز هم دلیلی برای بیرون انداختن بازیکن از بازی وجود ندارد. البته استفاده از کش‌های پلاستیکی روشی قدیمی است که در بازی‌های مختلفی بازیکنان از آن برای جمع‌آوری امتیاز استفاده می‌کردند.

Star Wars Battlefront 2

با وجود اینکه استفاده از چنین روشی جالب و وسوسه‌انگیز است، اما به نوعی اجحاف در حق دیگر بازیکنان بازی هم محسوب می‌شود و به همین دلیل نمی‌توان آن را اخلاقی قلمداد کرد. بازی استار وارز بتلفرانت 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است.

شما نیز نظرات خود را در این رابطه با ما در میان بگذارید. آیا تا به حال از چنین راه‌هایی برای جمع‌ کردن امتیاز استفاده کرده‌اید؟


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده