نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

اطلاعات جدیدی از ریبوت فیلم Spawn منتشر شد

تاد مک‌ فارلین، کارگردان ریبوت فیلم اسپاون (Spawn)، اطلاعات جدیدی را از این فیلم به اشتراک گذاشته است.

طی ماه‌های گذشته، خبرهای متعددی از ساخت فیلم Spawn منتشر شده است. اواخر ماه تیر امسال بود که تاد مک‌ فارلین، خالق این شخصیت و مجموعه، ساخت ریبوت فیلم Spawn را رسما تایید و اعلام کرد. این فیلم قرار است به دست کمپانی بلوم هاوس پروداکشنز تولید شود و جیسون بلوم، مالک این کمپانی، نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور خواهد داشت. طبق خبرهای منتشر شده، فیلمبرداری و تولید این فیلم از اوایل سال آینده میلادی آغاز خواهد شد و این فیلم قرار است بودجه کم و پایینی را داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاد مک‌‌فارلین اطلاعات جدیدی از ریبوت فیلم Spawn را به اشتراک گذاشته است. در جریان مصاحبه با وب‌سایت ComicBook، مک‌‌فارلین تایید کرد که حتی اگر فیلمبرداری این فیلم در شهر نیویورک انجام نشود، اما اتفاقات فیلم Spawn قرار است در این شهر جریان داشته باشد. مک‌‌فارلین گفت:

شما می‌دانید که شاید محل فیلمبرداری یک فیلم بخش نه‌چندان جالب و جذاب ساخت فیلم‌ها برای مردم باشد، اما مکان‌های مختلفی وجود دارد که به شما انگیزه می‌دهد که بیایید و در این مکان فیلم را فیلمبرداری کنید. بنابراین ما قصد داریم که تمام مکان‌‌های مدنظر برای فیلمبرداری را نگاه و بررسی کنیم و می‌دانید که ما نمی‌خواهیم فیلم بودجه بزرگی داشته باشد. بنابراین، ما می‌خواهیم تا آنجایی که می‌توانیم مکان‌های مختلف را جستجو کنیم، اما در هر جای دنیا که باشیم، باز هم اتفاقات فیلم در شهر نیویورک جریان خواهد داشت. ما قصد داریم که فیلمبرداری را در مکانی به‌خصوص برای فیلمبرداری برخی از نماهای خارجی فیلم، انجام بدهیم که تا حدودی قانع‌کننده باشد. هرچند من احساس می‌کنم که باید چند مکان برای فیلمبرداری را نیز در شهر نیویورک در نظر بگیرم، اما می‌دانید که مکان‌هایی مانند شهر دیترویت، کلیولند و شهر تورنتو در کانادا نیز وجود دارند که برای فیلمبرداری مکان‌های مناسبی هستند.

Spawn

همانطور که قبلا اعلام شده بود، بودجه ریبوت فیلم Spawn قرار است حدود ۱۰ میلیون دلار باشد و مک‌فارلین در مورد دلیل بودجه بسیار پایین این فیلم گفت که نمی‌خواهد استودیو هرگز در ساخت این فیلم دخالت کند. از زمان امضای قرارداد با کمپانی Blumhouse که بیشتر برای ساخت مجموعه فعالیت فراطبیعی (Paranormal Activity) و فیلم‌هایی چون شکاف (Split) و برو بیرون (Get Out) شناخته شده، مک‌فارلین رسما کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Spawn را بر عهده گرفته است. با این حال، بودجه کم به این معنا است که مک‌فارلین باید در چگونگی استفاده از آن هوشمند باشند. او توضیح داد:

من فکر می‌کنم این‌ها نقاط و مکان‌هایی هستند که می‌توانیم فیلمبرداری فیلم را در آن‌ها انجام دهیم و مناطقی وجود دارند که ساختمانی مانند ساختمان بورس نیویورک را به شما اختصاص می‌دهد، اما داستان‌های من در اطراف خیابان وال استریت جریان ندارد و من نیازی به این ساختمان‌ها ندارم. بیشتر داستان و اتفاقات فیلم در قسمت پایین‌شهر و زاغه‌نشین شهر نیویورک جریان دارد و من می‌توانم این مکان‌ها را در جای دیگری نیز پیدا کنم. بنابراین همه ما قصد داریم که به این ارزیابی و نتیجه برسیم که اگر بتوانیم ۱۰۰ هزار دلار در اینجا، ۲۰۰ هزار دلار در اینجا و نیم میلیون دلار در این قسمت صرفه‌جویی کنیم، ممکن است به شما اجازه دهد که از یک ترفند دیگر یا یک بازیگر دیگر یا هر چیز دیگری در فیلم استفاده کنید. شما اساسا تنها بخش‌های مالی را در اطراف خود حرکت می‌دهید و بیشتر هیاهو و مشکلات را برای خود نگه می‌دارید و ما می‌خواهیم که همه این کارها را انجام دهیم.

Spawn

ریبوت فیلم Spawn در حال حاضر تاریخی برای اکرانی ندارد، اما انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید این فیلم از ماه فوریه سال ۲۰۱۸ (بهمن یا اسفند امسال) آغاز شود. همچنین هنوز حضور بازیگری در این فیلم تایید نشده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده