نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

نسخه دمو بازی Project CARS 2 منتشر شد

کمپانی باندای نامکو اخیرا یک نسخه دمو رایگان از بازی Project CARS 2 منتشر کرده که امکان تجربه بخشی از آن را فراهم می‌کند.

بازی Project CARS 2 چندی پیش منتشر شد و نمره‌های خوبی نیز دریافت کرد. این بازی شبیه‌ساز رانندگی، با اینکه جذابیت زیادی دارد، اما فقط برای افرادی مناسب خواهد بود که علاقه زیادی به بازی‌های شبیه‌ساز با جزییات بالا دارند. همین مساله باعث شده تا خیلی از طرفداران بازی‌های ماشین سواری، در انتخاب این اثر دچار تردید شوند و حال کمپانی باندای نامکو، ناشر بازی، به همین دلیل یک نسخه دمو از Project CARS 2 منتشر کرده تا افرادی که در خرید آن دچار تردید هستند، بتوانند پیش از خرید، بخشی از بازی را به صورت رایگان امتحان کنند.

در نسخه دموی رایگان بازی، کاربران به سه ماشین Ferrari 488 GT3 ،Lamborghini Huracan LP610-4 و Formula Renault 3.5 و پیست Red Bull Ring دسترسی خواهند داشت. همچنین نسخه دموی بازی یک سری ویژگی‌های گرافیکی جالب نیز دارد؛ به این شکل که کاربران پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس امکان تجربه بازی روی رزولوشن 4K را خواهند داشت و کاربران کامپیوتر هم که هدست واقعیت مجازی داشته باشند، می‌توانند نسخه دمو را به شکل واقعیت مجازی تجربه کنند.

نسخه دموی بازی هم‌اکنون برای PS4 ،XBox One و پی سی منتشر شده و می‌توانید آن را دانلود کنید. علاوه بر این، بسته ماشین‌های ژاپنی که پیش از این فقط به افرادی که این اثر را پیش‌خرید کرده بودند داده می‌شد، اکنون به صورت عمومی هم قابل خرید است. برای آشنایی بیش‌تر با بازی پراجکت کارز 2، می‌توانید بررسی آن را در زومجی بخوانید. زومجی به این بازی نمره ۸.۵ را داد و خلاصه‌ای از بررسی بازی Project Cars 2 به شرح زیر است:

Project CARS 2 یکی از جذاب‌ترین بازی‌های شبیه‌ساز مسابقات اتومبیلرانی است که گیم‌پلی فوق‌العاده، تنوع بالای مسابقات، صدا‌گذاری عالی و شبیه‌سازی بازه‌ی گسترده‌ای از شرایط آب‌و‌هوایی، تجربه‌ی آن را برای عاشقان دنیای موتوراسپرت لازم می‌کند. با این حال جدیدترین اثر استودیوی اسلایتلی مدز بی‌نقص نیست و برخی باگ‌های گرافیکی، ارزش آن را کاهش می‌دهد. در صورتی که علاقه به تجربه‌ی چالش‌های سخت راننده‌های حرفه‌ای دارید، در حال حاضر پراجکت کارز ۲ یکی از بهترین گزینه‌های موجود است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده