// شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

استودیو سازنده بازی Marvel Heroes تعطیل شد

استودیوی سازنده بازی Marvel Heroes یعنی Gazillion تعطیل شد و یک روز پیش از جشن شکرگزاری تمامی پرسنل خود را اخراج کرد.

چندی پیش استودیو گازیلیون (Gazillion Entertainment) اعلام کرد که سرور‌های بازی اکشن و رایگان آن، یعنی Marvel Heroes به‌زودی غیر فعال می‌شود. حال در جریان اخبار بازی مشخص شد که هفته گذشته این استودیو تعطیل شده است و یک روز پیش از جشن شکرگزاری تمامی پرسنل آن اخراج شده‌اند. سرور‌های بازی قرار بود که دسامبر سال جاری غیر فعال شود، اما پس از این اتفاق در حال حاضر سرور‌های این بازی از دسترس خارج شده است.

برخی از توسعه‌دهندگان این استودیو در حساب کاربری توییتر خود درباره اخراج شدن‌شان پست‌هایی منتشر کردند، مبنی بر اینکه این امر پس از تصمیم کمپانی دیزنی (Disney) پیرامون پایان‌ دادن به رابطه کاری با سازندگان این بازی اتفاق افتاده است.

یکی از موارد تاسف‌بار دیگر این است که برخی از توسعه‌دهنگان سابق این استودیو در بیانیه‌ای اعلام کرده‌اند که حتی تسویه حساب با آنها انجام نشده است و بیمه سلامتی آنها نیز به اتمام رسیده است.

هفته گذشته، بازیکنان نسخه کنسولی این بازی روی پلتفرم‌های PS4 و Xbox One از سازندگان درخواست کردند که از آنجا که دیگر تجربه این بازی امکان‌پذیر نیست، پولی که در طی ۶ ماه در بازی هزینه کرده‌اند به آنها مرجوع شود.

کمپانی مارول و دیزنی این بیانیه را چندی پیش منتشر کردند که به این صورت بود:

با عرض تاسف به طرفداران بازی Marvel Heroes باید اعلام کنیم که رابطه کاری خود را با استودیو گازیلیون به پایان رسانده‌ایم و سرور‌های بازی Marvel Heroes از دسترس خارج می‌شوند. ما از تمامی بازیکنانی که طی این چند سال ما را یاری کرده‌اند و انجمن‌های این بازی را تشکیل داده‌اند، سپاسگزار هستیم. اطلاعات بیشتر را در رابطه با زمان دقیق این اتفاق و دیگر موارد با مخاطبان در میان خواهیم گذاشت.

در ابتدا بازی Marvel Heroes در سال ۲۰۱۳ میلادی برای پی سی منتشر شد و پس از آن در سال ۲۰۱۷ نسخه کنسولی آن یعنی Omega برای ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 منتشر شد.


منبع kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده