// شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

فروش سری بازی‌ های Pokemon از مرز ۳۰۰ میلیون واحد عبور کرده است

با توجه به فروش بازی‌های Pokémon Ultra Sun و Pokémon Ultra Moon، مجموعه بازی‌های پوکمون تا به امروز ۳۰۰ میلیون واحد فروش داشته است.

کمپانی نینتندو (Nintendo) اخیرا بازی Pokémon Ultra Sun و Pokémon Ultra Moon را عرضه کرده است که نسخه جدیدی از Pokemon Sun و Pokemon Moon مسحوب می‌شود. بازی مذکور در سه روز اول  بیش از ۱.۲ میلیون نسخه در ژاپن فروش داشته است و با اینکه این ارقام از آمار نسخه پیشین آن که سال گذشته منتشر شده، کمتر است ولی باز با این حال موفقیت خوبی به شمار می‌رود.

حال در جدیدترین اخبار بازی و به نقل از فامیتسو، کمپانی پوکمون (Pokemon) اعلام کرده که با فروش نسخه جدید یعنی بازی Pokemon Ultra Sun و Pokemon Ultra Moon، آمار فروش این مجموعه هم به طور فیزیکی و هم دیجیتالی از مرز ۳۰۰ میلیون واحد عبور کرده است. با وجود ۴۶ نسخه از بازی‌های Pokemon که از فوریه سال ۱۹۹۶ میلادی تا نوامبر ۲۰۱۷ منتشر شده، این آمار می‌تواند نشان دهد که پس از دو دهه این مجموعه هنوز محبوبیت خود را حفظ کرده است.

همچنین استودیو گیم‌ فریک (Game Freak) در حال توسعه نسخه جدیدی از Pokemon برای نینتندو سوییچ است که قرار است در ماه‌های آتی جزئیاتی از آن منتشر شود.

بازی Pokemon Ultra Sun and Moon یک اثر نقش‌آفرینی است که در ژوئن سال جاری برای کنسول دستی نینتندو یعنی 3DS به واسطه تریلری معرفی شد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را تماشا کنید.

 |  | 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده