// دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸

بازی های آبان 1396 برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

ماه گذشته گوگل پلی میزبان بازی های اندروید متفاوتی بود که در این مقاله به چندی از آنها مانند Shadow Fight 3 و PES 2018 می‌پردازیم.

یک ماه دیگر گذشت و به سان گذشته لیستی از بهترین بازی های اندروید را برای شما جمع آوری کرده‌ایم. این ماه شاهد انتشار بازی‌های متنوعی بودیم که از جمله آنها می‌توانیم به انتشار سومین شماره از مجموعه محبوب Shadow Fihgt اشاره کنیم که این بار با گرافیکی جذاب‌تر مهمان پلتفرم اندروید و iOS است. از سوی دیگر کونامی نیز بازی فوتبال PES 2018 را با آپدیتی کامل برای اندروید و iOS در دسترس قرار داد که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای عالی از رقابت‌های فوتبال را در گوشی‌های خود داشته باشند. یوبی‌سافت نیز دیگر کمپانی مطرحی بود که این ماه در نهایت بازی مورد انتظار South Park: Phone Destroyer را منتشر کرد. در این بازی اندروید و آیفون یک بار دیگر با شخصیت‌های این مجموعه به ماجراجویی کارتی می‌رویم.

اگر بازی‌های پایین نظر شما را جلب نکرد، زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر اگر به دنبال بازی‌هایی برای تجربه در آخر هفته هستید، زومجی در روز پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند.

بازی Dunk Shot

Dunk Shot

گاهی اوقات بد نیست کمی بیخیال بازی‌های شلوغ و پر از تیراندازی شویم و نیم نگاهی را به بازی‌های جمع‌ و جور موبایل بیندازیم تا شاید تجربه‌‌ای عاری از هرگونه استرس و اضطراب داشته باشیم. Dunk Shot بازی آرکید و ساده‌ای است که با الهام از بازی بسکتبال، شما را به ثبت رکوردهای جدید دعوت می‌کند. وظیفه‌ی شما در طول بازی پرتاب توپ به داخل حلقه بسکتبال است و مانند بسیاری از بازی‌های کمپانی کچاپ، باید در محیطی ساده تنها با ضربه‌ی دقیق روی نمایشگر، بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنید. البته در این میان امکان تغییر ظاهر توپ بسکتبال نیز وجود دارد که می‌توانید با جمع کردن ستاره‌ها، امتیاز مورد نیاز را به دست بیاورید.

دانلود بازی اندروید Dunk Shot

بازی Faraway 2: Jungle Escape

Faraway 2: Jungle Escape

بازی Faraway 2: Jungle Escape داستانی مرموز را در دنیایی پر از شگفتی روایت می‌کند، جایی که باید با حل کردن معماهایی متفاوت به مرور مراحل را پشت سر بگذارید و با ورود به محیط‌هایی متنوع، تکه نامه‌هایی را برای کشف راز پشت شخصیت اصلی جمع‌ کنید. بازی گرافیک جذابی دارد که پیش از این در محصولاتی مانند The Witness مشابه آن را تجربه کرده بودیم. از جمله معماهای بازی می‌توانیم به فشردن بلوک‌هایی برای باز شدن درب‌ خروج اشاره کنیم که نیازمند دقت است. بازی همینطور امکان تعامل با محیط مانند شکستن کوزه‌ها را برای پیدا کردن آیتم‌ها می‌دهد که به بازی تنوع بخشیده است. اگر از بازی‌های معمایی خوش‌تان می‌آید حتما بازی Faraway 2 را دانلود تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید Faraway 2: Jungle Escape

بازی I

I'm Tanked!

اگر از گیمرهای قدیمی باشید حتما با بازی Worms آشنا هستید، محصولی جذاب و اعتیادآور که در آن باید در تجربه‌ای نوبتی با کرم‌هایی همراه می‌شدید که هر کدام دارای قدرت‌های منحصر به فردی بودند. بازی I'm Tanked! شباهت زیادی به مجموعه Worms دارد و در جریان بازی باید با کشیدن انگشت خود روی نمایشگر با تانک خود، تانک‌های حریف را منفجر کنید. در جریان هر مرحله تعداد مشخصی گلوله دارید و در نتیجه باید نهایت دقت را در از بین بردن سریع دشمنان داشته باشید. البته برخلاف بازی Worms، بازی i'm Tanked! نوبتی نیست و به صورت همزمان شاهد حمله متقابل تانک‌ها و هلیکوپتر دشمنان هستیم. مراحل متنوع و اهمیت ارتفاع در نتیجه حملات در کنار پاورآپ‌هایی که به کمک شما می‌آیند، بخشی از گیم‌پلی این بازی را تشکیل می‌دهند. 

دانلود بازی اندروید I'm Tanked!

بازی Knives Out-6x6km Battle Royale

Knives Out-6x6km Battle Royale

اگر  به دنبال بازی مشابه با PUBG هستید، Knives Out یکی از بهترین گزینه‌های برای دانلود است

استودیوی NetEase Games، با انتشار دو بازی در سبک بتل رویال، ماه شلوغی را پشت سر گذاشت. در کنار بازی Rules of Survival این کمپانی ماه گذشته بازی Knives Out را برای گوشی‌های موبایل منتشر کرد که برخلاف Rules of Survival، ایده‌های متفاوتی دارد. هرچند در این بازی نیز باید ابتدا با چتر به مجموع جزایری بپرید و سپس با جمع کردن آیتم‌های مختلف به مصاف سایر دشمنان بروید، اما در این بازی شاهد لودینگ کامل محیط با اتصال به اینترنت هستیم. همین موضوع اهمیت اتصال پایدار اینترنت را افزایش می‌دهد. بازی Knives Out همین نقشه عظیم ۶ در ۶ کیلومتر مربع را برای علاقمندان ارائه می‌دهد. اگر گوشی قدرتمندی ندارید احتمالا بازی Knives Out به دلیل گرافیک پایین‌تر گزینه‌ی بهتری برای تجربه خواهد بود.

دانلود بازی اندروید Knives Out-6x6km Battle Royale

بازی MASKED

MASKED

هرچند بازی Masked فعلا در مرحله آزمایشی بتا قرار دارد، با این حال به نظر می‌رسد با محصولی خوش‌ساخت طرفیم که در طول زمان قادر است تا حسابی سرگرم‌تان کند. در بازی Masked با پسرکی همراه می‌شوید تا در سیاه‌چاله‌ها با دشمنانی بی رحم روبرو شوید و با شکستن کوزه‌ها یا بازکردن جعبه‌ها سلاح‌هایی را برای پیشروی به دست بیاورید. پرش به موقع، جاخالی دادن از حملات دشمنان و در مجموع استفاده به موقع از سلاح‌تان برای ضربه زدن به اسکلت‌های مهاجم، کلید پیروزی شما در سیاه‌چاله‌های بازی Masked است. اگر به دنبال بازی مشابه دیگری با سبکی مشابه Masked هستید، The Binding of Isaac بهترین گزینه برای بازی کردن خواهد بود.

دانلود بازی اندروید MASKED

بازی Mighty Battles

Mighty Battles

اگر به دنبال یک بازی خوش‌ساخت با نبردهای رودررو و به صورت 1v1 می‌گردید،‌ حتما بازی Mighty Battle را روی موبایل خود نصب کنید. شلیک کنید، مستقر کنید و در نهایت نابود کنید! بازی Mighty Battles با ارائه ماموریت‌هایی چالشی به شما اجازه‌ی تار و مار کردن پیاده نظام‌ها یا تانک‌های حریف را برای پیروزی می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این بازی می‌توان در کنار امکان ساخت اسکوئاد و گرافیک زیبا به امکان ملحق شدن به Clan اشاره کرد که به ویژه برای ارتباط با سایر فرمانده‌ها بسیار کاربردی است. ساخت نیروهایی کاربردی و متنوع و همینطور امکان اهدا نیرو به سایر بازیکنان از جمله‌‌ی ویژگی‌هایی است که در Mighty Battles در انتظار شما خواهد بود.

دانلود بازی اندروید Mighty Battles

بازی Pro Evolution Soccer 2018

Pro Evolution Soccer 2018

برخلاف کنسول‌ها یا پی‌سی، این روزها شاهد ترفند متفاوتی برای انتشار بازی‌ها روی گوگل پلی و آیتونز هستیم. در این روش استودیوهای مطرح به جای انتشار نسخه‌های متفاوتی از یک بازی شناخته شده، با انتشار یک بروزرسانی بزرگ، بازی جدید را در دسترس علاقمندان قرار می‌دهند و اخیرا نیز شاهد انتشار نسخه 2018 بازی PES با روشی مشابه بودیم. بازی PES 2018 در حقیقت تجربه‌ای مشابه با حالت MyClub نسخه کنسول‌ها را ارائه می‌دهد و در آن باید با جذب بازیکنان مطرح، تیم قدرتمندی را جمع کنید. گیم‌پلی بازی PES 2018 هرچند نسبت به گذشته تفاوت چشم‌گیری نداشته است، با این حال در نسخه جدید شاهد بهبودهایی در این زمینه هستیم که در کنار مسابقه به صورت لوکال، لذتی دو چندان را به این بازی فوتبال داده است. از سوی دیگر از نظر بصری نیز در PES 2018 شاهد بهبودهایی هستیم که گرافیک بازی را نسبت به گذشته هرچه بیشتر بهبود بخشیده است.

دانلود بازی اندروید PES 2018

بازی Puzzle Blocks

Puzzle Blocks

Puzzle Blocks اثری جذاب با موسیقی زیبا است که در آن باید با حرکت دادن بلوک‌ها، مراحل را پشت سر بگذارید. بازی گیم‌پلی ساده، اما پازل‌هایی بعضا چالشی دارد که برای حل کردن هر کدام از آنها تنها اجازه انجام تعداد حرکاتی مشخص را دارید. در جریان بازی باید بلوک‌ها را با ضربه زدن به اطراف زمین بازی، به سمت مکان‌های مشخص شده حرکت دهید. این موضوع هرچند ابتدا ساده به نظر می‌رسد اما با افزایش تعداد بلوک‌ها و محدود شدن بیشتر تعداد حرکات مجاز، به مرور ماموریت‌های مشکل‌تری به بازیکنان ارائه می‌شود. رنگ‌بندی جذاب مراحل و معماهای چالشی بازی، از جمله‌‌ی ویژگی‌هایی هستند که می‌توانیم به آنها اشاره کنیم. بازی Puzzle Blocks اکنون به صورت رایگان و با پشتیبانی از خریدهای درون برنامه‌ای از طریق گوگل پلی و اپ استور قابل دانلود است.

دانلود بازی اندروید Puzzle Blocks

بازی reformat z

(re)format Z

بازی‌های سری Go کمپانی اسکوئر انیکس با ارائه‌ی سبک معمایی متفاوت، به سرعت میان بازیکنان محبوب شدند و البته وجود شخصیت‌های محبوب در این سری مانند لارا کرفت و مامور 47 نیز در این محبوبیت نقش پررنگی داشت. ماه گذشته شاهد انتشار بازی متفاوتی با نام (re)format Z بودیم که در آن با ورود به سال ۲۱۱۷ با زنی به نام آلیس همراه می‌شویم که قصد دارد تا در برابر سازمانی قدرتمند جان سالم به در ببرد. گیم‌پلی بازی شباهت زیادی به سری GO اسکوئر انیکس دارد و باید مرحله مرحله و با دقت در مراحل پیشروی کنید. در جریان بازی دشمنان مختلفی حضور دارند که در حقیقت در حال گشت زدن هستند و به همین دلیل نیز در صورت عبور از مقابل آنها کشته خواهید شد. بازی گرافیک زیبایی برای یک بازی موبایل دارد که متاسفانه گاهی اوقات با افت فریم روبرو می‌شود. بازی همچنین معماهای متفاوتی را شامل می‌شود.

دانلود بازی اندروید (re)format Z

بازی RULES OF SURVIVAL

RULES OF SURVIVAL

تب و تاب بازی های بتل رویال این روزها نه تنها بازیکنان را در بر گرفته، بلکه استودیوها را نیز به شکلی درگیر خود کرده است. بعد از بازی‌هایی که با موضوع بتل رویال برای پی‌سی منتشر شدند، حال شاهد انتشار بازی‌های مختلف با حال و هوای بازی Playerunknown's Battlegrounds برای پلتفرم‌های موبایل هستیم. در بازی Rules of Survival باید با انتخاب شخصیت خود، با چتر به داخل جزیره‌ای خالی از سکنه پرشی جانانه داشته باشید. با ورود به جزیره زمان معکوس برای جمع‌آوری آیتم‌های مورد نیاز مانند سلاح، جلیقه و تجهیزات از ساختمان‌ها آغاز می‌شود و باید در سریع‌ترین زمان ممکن با گشتن خانه‌ها، بهترین تجهیزات را جمع‌آوری کنید. با توجه به سبک بتل رویال بازی Rules of Survival باید نهایت دقت را در مقابل سایر بازیکنان داشته باشید تا در جریان رقابت کشته نشوید. کشته شدن در بازی‌‌های بتل رویال به معنی شکست است. بازی Rules of Survival را می‌توانیم شبیه‌ترین بازی به PUBG بدانیم که این روزها توانسته فروشی بیش از ۲۲ میلیون واحد داشته باشد.

دانلود بازی اندروید Rules of Survival 

بازی Shadow Fight 3

Shadow Fight 3

اگر بخواهیم فهرستی از بهترین یا محبوب‌ترین بازی‌های منتشر شده برای اندروید را جمع‌آوری کنیم، بی شک مجموعه Shadow Fight یکی از گزینه‌های این فهرست بلندبالا خواهد بود. بعد از مدت‌ها انتظار در نهایت در ماه آبان شاهد انتشار بازی Shadow Fight 3 برای اندروید و iOS بودیم تا این بار در حالت آنلاین و داستانی با مبارزانی همراه شویم که از سایه خارج شده‌اند و با برداشتن سلاح، خود را برای پاره کردن شکم حریفانشان آماده می‌کنند! بازی Shadow Fight 3 به ویژه در گرافیک پیشرفت قابل توجهی نسبت به دومین شماره داشته است و در سومین شماره شاهد شخصیت‌هایی گرافیکی و پر جزئیات هستیم. از سوی دیگر بخش داستانی بازی نیز سعی دارد تا با ارائه مراحلی جذاب، مبارزان را با استایل های مختلف در مقابل یکدیگر قرار دهد و همین موضوع باعث جذابیت بخش داستانی شده است. با این حال همچنان شاهد حالت آنلاین بازیکن در مقابل بازیکن در بازی Shadow Fight 3 هستیم و می‌توانید با ورود به بخش آنلاین رقابت‌های نفس‌گیری را تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید Shadow Fight 3

بازی Sonic Forces: Speed Battle

Sonic Forces: Speed Battle

در کنار کنسول‌ها سگا در اقدامی بازی Sonic Forces را برای گوشی‌های موبایل نیز منتشر کرد تا بازیکنان در هر پلتفرمی که به آن فکر می‌کنند، قادر به همراهی با خارپشت آبی رنگ معروف دنیای بازی‌های ویدیویی باشند. در بازی Sonic Forces: Speed Battle باید با سونیک و البته دوستانش وارد رقابتی در چهار مسیر شوید تا با جمع کردن حلقه‌های آشنای این بازی، در نهایت رقابت را به عنوان نفر اول به پایان برسانید. هرچند نسخه کنسولی Sonic Forces آنچنان که باید مورد استقبال منتقدین قرار نگرفت، اما هنوز نسخه موبایل این بازی رانر را می‌توان پیشنهادی عالی برای تجربه معرفی کرد. در کنار جاخالی‌ها و رقابت‌ها، مهمترین فاکتور هر رقابت Sonic Forces را می‌توان پاورآپ‌های بین مسیر دانست که با استفاده مناسب از آنها می‌توانید حریفان را پشت سر بگذارد. وجود محیط‌های متنوع، گیم‌پلی سریع و همینطور رقابت‌های چندنفره، Sonic Forces: Speed Battle را به محصولی جذاب برای تجربه تبدیل کرده است.

دانلود بازی اندروید Sonic Forces: Speed Battle

بازی South Park: Phone Destroyer

South Park: Phone Destroyer

انیمیشن South Park بی‌شک یکی از جذاب‌ترین و خنده‌دارترین انیمیشن‌هایی است که تا کنون تولید و پخش شده است. هرچند مجموعه ظاهری انیمیشنی دارد، با این حال، وجود درون‌مایه‌هایی با طنزهای بزرگسالانه باعث شده تا South Park در میان سریال‌های مناسب بزرگسالان دسته بندی شود و باید گفت که همین موضوع نیز دلیل اصلی محبوبیت این مجموعه است. حال یوبی‌سافت بازی جدیدی را از این مجموعه برای گوشی‌های موبایل منتشر کرده که در آن باید با شخصیت‌های آشنای South Park به مبارزه‌ای کارتی با طراحی منحصر به فردی بروید. در جریان بازی در نقش یک شخصیت جدید وارد دنیای South Park می‌شوید و باید به مرور با ورود به تیم‌ها وارد رقابت‌ها شوید تا با شکست حریفان از طریق موبایل به یک Ultimate Phone Destroyer تبدیل شوید. شوخی‌های آشنای مجموعه و شخصیت‌های دوست‌داشتنی آن، بازی South Park: Phone Destroyer را به گزینه‌ی خوبی برای دانلود تبدیل کرده است. در این بازی همینطور رقابت‌های PvP قرار دارد که با ورود به آنها با سایر بازیکنان رقابت می‌کنید.

دانلود بازی اندروید South Park: Phone Destroyer

بازی SuperTuxKart

SuperTuxKart

جای خالی بازی‌های اتومبیل رانی گاهی اوقات در فهرست بهترین بازی های اندروید ماه حس می‌شود. با این حال ماه آبان بازی خوش‌ساختی با نام SuperTuxKart منتشر شد که ظاهری مشابه مجموعه سوپر ماریو کارت، ساخته کمپانی نینتندو دارد. در جریان بازی باید با انتخاب شخصیت خود از میان حیوانات مختلف، سوار بر وسیله‌ی نقلیه‌ی خود شوید و با ورود به بازی به مسابقه‌ای هیجان‌انگیز در اتاق بازی یا مناطق متنوع بروید. مشابه با بازی سوپر ماریو کارت، در بازی SuperTuxKart نیز پاورآپ‌ها نقش مهمی را در پیروزی در هر یک از مسابقه‌ها دارند و باید به موقع از آنها برای از دور خارج کردن سایر حریفان استفاده کنید. بازی محیط‌های متنوعی از قلعه‌ای زیبا بگیرید تا زمینی برفی دارد و به مرور باید نقشه‌های جدید را برای تنوع بیشتر مسابقات آزاد کنید.

دانلود بازی اندروید SuperTuxKart

بازی War Heroes: Fun Action for Free

War Heroes: Fun Action for Free

علاقمندان به بازی‌های مشابه Clash Royale می‌توانند اکنون به جمع بازیکنان War Heroes: Fun Action for Free بپیوندند تا در تجربه‌ای مشابه، این بار با سربازان کوچک برای رقابت با حریفان خودشان را آماده کنند. بازی شباهت بی چون چرایی به کلش رویال محصول کمپانی سوپرسل دارد و از سیستم ارتقاء گرفته تا گیم‌پلی، همواره شما را به یاد این بازی خوش‌ساخت می‌اندازد. در جریان بازی با استقرار نیروها، فشار زیادی را روی برجک‌های دشمن وارد کنید و در همین حال با پیاده‌سازی به موقع نیروها دفاع جانانه‌ای را از قلمروی خود کنید. با پیروزی در هر رقابت صندوقچه‌ای از کارت‌ها را جمع‌آوری می‌کنید که به شما فرصت پیدا کردن کارت‌های نیرو برای ارتقاء سریع‌تر را می‌دهد. شما همینطور با شکست حریف سکه‌هایی را برای استفاده در بخش کارت‌ها به دست می‌آورید. بازی War Heroes: Fun Action for Free به خوبی قادر است تا جایگزین مناسبی برای کلش رویال باشد.

دانلود بازی اندروید War Heroes: Fun Action for Free


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده