نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

ساخت سریال Gangs of London توسط کارگردان فیلم The Raid

گرت ایوانز، کارگردان فیلم یورش (The Raid) در حال ساخت سریالی با نام دارودسته‌های لندنی (Gangs of London) است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گرت ایوانز، کارگردان فیلم The Raid در حال ساخت یک سریال تلویزیونی جدید با نام Gangs of London است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، ایوانز تایید کرده که در حال ساخت سریال Gangs of London است که این سریال، یک سریال درام با بودجه بزرگ خواهد بود. این سریال برای شبکه Cinemax در دست ساخت است و قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. سریال Gangs of London داستان نسخه‌ای از شهر لندن را روایت خواهد کرد که در جنگ بین دارودسته‌های مختلف نابود شده است. زمانی که رهبر بزرگ به قتل می‌رسد، مبارزه خونینی بین گروه‌های مختلفی رخ می‌دهد تا خلا قدرت را پر کنند و رهبر جدید مشخص شود.

Gareth Evans

ایوانز بیشتر برای کارگردانی فیلم The Raid شناخته شده است. این فیلم در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و پس از آن، ایوانز یک دنباله نیز برای این فیلم ساخته منتشر کرده است. فیلم The Raid 2 (یورش ۲) که با نام The Raid: Berandal (یورش: برندال) نیز شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. فیلم The Raid داستان یک گروه ضربت را روایت می‌کند که باید با مبارزه راه خود را در میان گروه بسیار بزرگ و در حال رشد از قاتلان و مجرمان باز کنند. فیلم The Raid 2 نیز داستان پلیسی را به تصویر می‌کشد که به طور مخفی وارد دنیای زیرزمینی مجرمان می شود. این مجموعه بیشتر برای صحنه‌های اکشن فوق العاده و البته بسیار خشن به شهرت رسیده و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

پیش از این، ایوانز تصمیم داشت که فیلم The Raid 3 (یورش ۳) را کارگردانی کند، اما او تصمیم گرفت که فعلا ساخت این پروژه را متوقف کند تا روی پروژه‌های مختلف دیگری تمرکز کند. فیلم Apostle (فرستاده)، فیلم بعدی ایوانز خواهد بود که قرار است در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی چون دن استیونز، مایکل شین، بیل میلنر، کریستین فروست و لوسی بوینتون، خواهیم بود. همچنین اخیرا شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه ایوانز کارگردانی فیلم Deathstroke (دث استروک) با بازی جو منگنیلو، را بر عهده گرفته است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده