نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

فیلم Star Wars: The Force Awakens در نتفلیکس موجود شد

شبکه محبوب نتفلیکس به‌تازگی امکان تماشای فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) را تنها برای مخاطبان ساکن کشور انگلیس فراهم کرد.

از آنجایی که تنها چند هفته دیگر تا اکران جدیدترین و مورد انتظارترین قسمت دنیای جنگ ستارگان یعنی فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) باقی مانده است، خیلی از طرفداران این دنیای ساختگی و تخیلی دوست دارند قبل از تماشای ماجراجویی‌های جدید، ماجراهایی را که در قسمت گذشته برای ری، فین، BB-8 و بقیه شخصیت‌های این حماسه رخ داده بود بار دیگر مرور کنند و به‌روز باشند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در طی خبری جدید، مشخص شده که بینندگان ساکن کشور انگلیس می‌توانند این کار را با استفاده از شبکه نت فلیکس و با تماشای فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) به‌راحتی انجام دهند.

فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد که یکی از بلاک باسترهای پرطرفدار سال ۲۰۱۵ و ساخته جی جی آبرامز بوده است، دیروز یعنی ۲۳ نوامبر (۲ آذر) به لیست سرویس استریم شبکه نت‌فلیکس، آن هم تنها برای ساکنان و بینندگان کشور انگلیس اضافه شده و از امروز این بینندگان به‌راحتی می‌توانند این اثر را تماشا کنند. متاسفانه این امکان برای طرفداران آمریکایی فراهم نیست و آنها در هی ایالتی که باشند نمی‌توانند در شبکه نت‌فلیکس این فیلم را تماشا کنند. قراردادی که بین شبکه نت‌فلیکس و کمپانی دیزنی برای ساکنان ایالات متحده بسته شده فقط شامل استریم فیلم‌های اکران‌شده‌ای که تاریخ عرضه آنها ژانویه ۲۰۱۶ بوده است، می‌شود؛ در صورتی که فیلم Star Wars: The Force Awakens درست یک ماه پیش از این تاریخ روی پرده نقره‌ای سینماها به اکران درآمده است. در نتیجه اگرچه فیلم Rogue One: A Star Wars Story (یک سرکش: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای) که سال گذشته اکران شد برای مشترکان ایالات متحده قابل دسترسی و تماشا بود، اما این امکان در حال حاضر دیگر برای آنها وجود ندارد و قادر به تماشای فیلم نیرو برمی‌خیزد از طریق شبکه نت‌فلیکس نیستند.

Star Wars: The Force Awakens

در هر صورت، ممکن است فیلم‌های دنیای Star Wars در هر مکانی در شبکه نت‌فلیکس قابل دسترسی و مشاهده باشند، اما فقط برای مدت محدودی اینگونه خواهد بود. همانطور که در اخبار منتشر شده مفصل درباره آن صحبت کردیم، کمپانی دیزنی قصد راه‌اندازی سرویس استریم مخصوص به خود را دارد که در سال ۲۰۱۹ هم آن را به طور رسمی رونمایی و عرضه خواهد کرد. به همین علت انتظار می‌رود که بعد از عرضه این سرویس استریم، تمامی فیلم‌های جنگ ستارگان به طور انحصاری در این سیستم قابل دسترسی و تماشا باشد. علاوه بر تمامی این موارد، این کمپانی اخیرا اعلام کرده که قصد ساخت لایو اکشنی سریالی از جنگ ستارگان را دارد که به طور اختصاصی فقط در سیستم استریم آن قابل مشاهده خواهد بود.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است. علاوه بر این، اخیرا کمپانی Lucasfilm و والت دیزنی (Walt Disney) ساخت سه گانه جدید فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) به کارگردانی و نویسندگی رایان جانسون را رسما تایید و اعلام کردند. طبق پیش‌بینی‌های اولیه که از پیش فروش بلیط‌های فیلم Star Wars: The Last Jedi به‌دست آمده، این فیلم در سه روز نخست اکران خود حدود ۲۱۵ میلیون دلار خواهد فروخت که پس از فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) که در سه روز نخست اکران خود ۲۴۷ میلیون دلار فروخت، به دومین شروع برتر در تاریخ سینماهای آمریکا تبدیل خواهد شد.

دیزی ریدلی در نقش ری، مارک همیل در نقش لوک اسکای‌واکر، بنیسیو دل تورو در نقش DJ، کری فیشر در نقش پرنسس لیا، آدام درایور در نقش کایلو رن، جان بویگا در نقش فین، اسکار آیزاک در نقش پو دامرون، دومهنل گیلسون در نقش ژنرال هاکس، گوئندولین کریستی در نقش کاپیتان فازما، لوپیتا نیونگو در نقش ماز کاناتا، آنتونی دنیلز در نقش C-3PO، لورا درن در نقش معاون آدمیرال امیلین هولدو و اندی سرکیس در نقش رهبر محفل - اسنوک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده