// جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۳

بازی My Tamagotchi Forever برای آیفون و اندروید معرفی شد

کمپانی Bandai Namco با انتشار تریلری، پروژه جدید خود یعنی بازی My Tamagotchi Forever را برای آیفون و اندروید معرفی کرد.

بازی Tamagotchi (عکس پایین) در واقع یک دستگاه دیجیتالی کوچک بود که در دهه نود میلادی در سال ۱۹۹۷ عرضه شد و به کاربران اجازه می‌داد که از حیوان خانگی دیجیتالی خود نگه‌داری کنند. وظایفی همچون تغذیه، بازی کردن و حتی سوگواری به بازیکنان سپرده می‌شد و در صورتی که حیوان خانگی آنها می‌مرد بازی به هیچ وجه، تنبیهی برای کاربران در نظر نمی‌گرفت.

Tamagotchi

حال در جدیدترین اخبار بازی موبایل، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به مناسبت ۲۰ سالگی مجموعه Tamagotchi، قصد دارد این بازی را به دست مخاطبان نسل حال برساند. بازی My Tamagotchi Forever برای عرضه روی آیفون و اندروید برنامه‌ریزی شده است و با داشتن مکانیک پایه همین مجموعه، قرار است با جلوه‌های بصری جدید و گیم‌پلی تازه به کاربران اجازه دهد که موجود خانگی خود را به بیرون از شهر ببرند و آن را با موجودات دیگر آشنا کنند. مینی-گیم‌هایی نیز در کنار روند بازی قدیمی در My Tamagotchi Forever جای گرفته است.

در ادامه می‌توانید توضیحات رسمی سازندگان پیرامون پروژه جدید را مشاهده کنید:

کاراکتر تاماگوچی خود را بزرگ کنید و این روند را با دوستانتان در میان بگذارید! تاماگوچی شما نیاز به مراقبت هر روزه شما دارد تا بتواند خوشحال و سلامت بماند. آن را همیشه سیر نگه دارید و او را با هم‌نوع خود آشنا کنید تا یک روند لذت‌بخش را تجربه کنید. اما فراموش نکنید که باید پیش از اینکه به تخت‌خوابتان بروید، تاماگوچی خود را نیز به همراه خود ببرید؛ زیرا آنها نیز به استراحت نیاز دارند.

بازی My Tamagotchi Forever در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برای iOS و Android منتشر می‌شود و کاربران می‌توانند برای دانلود آن اقدام کنند. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی معرفی این بازی را تماشا کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی دوست داشتنی و خاطره‌انگیز با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده