نویسنده: حسین صدری
// جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

آپدیت ایکس باکس وان ایکس بازی Hitman، آن را از همیشه زیباتر می‌کند

آپدیت ایکس باکس وان ایکس بازی Hitman، آن را از قبل نیز زیباتر می‌کند. این بروزرسان دو گزینه را در اختیار شما قرار می‌دهد: تمرکز روی نرخ فریم یا تمرکز روی رزولوشن.

اگر شما نیز جزو کسانی هستید که موفق شده‌اند تاکنون کنسول قدرتمند ایکس باکس وان ایکس را تهیه کنند، حتما این موضوع را می‌دانید که بروزرسان‌هایی که برای این کنسول منتشر می‌شوند، معمولا نتوانسته‌اند رضایت عموم مردم را جلب کنند. این بروزرسان‌ها گاهی در فریم ریت اجرای بازی و گاهی نیز در رزولوشن آن تاثیرگذار هستند. برخی از آن‌ها نیز سعی می‌کنند که پیشرفت‌هایی در هر دو زمینه داشته باشند.

امروز اطلاعاتی درباره‌ی آپدیت ایکس‌باکس وان ایکس بازی Hitman به دست آورده‌ایم و باید گفت که این بازی به شما اجازه می‌دهد یکی از این دو گزینه را انتخاب کنید.

گزینه‌ی اول این است که بازی را با رزولوشن 4K واقعی و بالاترین سطح ممکن از جزئیات مشاهده کنید. این گزینه از Anti Aliasing نیز بهره می‌برد که موجب کیفیت بهتر تصویر و نرم شدن لبه‌ی تیز پیکسل‌ها می‌شود. این گزینه به شما اجازه می‌دهد که از بهترین جلوه‌های گرافیکی بازی لذت ببرید و آن را در زیباترین حالتی که از یک کنسول بر می‌آید تجربه کنید. البته نرخ فریم در این حالت روی عدد ۳۰ قفل است. این گزینه این امکان را نیز به شما خواهد داد که قفل ۳۰ فریم بازی را بردارید تا در صحنه‌های نه‌چندان شلوغ این عدد تا چهل یا پنجاه نیز برسد، اما این کار باعث می‌شود افت‌های ناگهانی نرخ فریم (که تا عدد ۳۰ کاهش پیدا می‌کند) بیشتر به چشم بیاید و اندکی آزاردهنده باشد.

گزینه‌ی بعدی آن است که بازی را با رزولوشن 1440p اجرا کنید، ولی در عوض فریم ریت شما به عدد ۶۰ خواهد رسید و تجربه‌ای روان‌تر خواهید داشت.

هر دو گزینه از تکنولوژی HDR پشتیبانی خواهند کرد که خبر خوبی است برای آنان که به رنگ‌ها و کیفیتشان اهمیت می‌دهند. این ویژگی مخصوصا در بازی Hitman اهمیت بیشتری دارد؛ چرا که مراحل بازی هم در سایه‌ها و تاریکی و هم در نور و آفتاب جریان دارند. به همین خاطر تکنولوژی HDR می‌تواند تجربه‌ای عالی را برای بازیکن‌ها رقم بزند.

بروزرسان نسخه‌ی ایکس‌باکس وان ایکس بازی هیتمن، هم‌اکنون در دسترس است و قرار است کاری کند تا بازی‌ای که پیش از این نیز بسیار زیبا بود، زیباتر نیز بشود.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده