// جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

تصاویر ماشین های جدید و حالت GT League بازی Gran Turismo Sport منتشر شد

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی تصاویر جدیدی از ماشین‌ها و حالت تک‌نفره GT League مربوط به آپدیت‌های آتی بازی Gran Turismo Sport را منتشر کرد.

پس از وقفه‌ای چهار ساله نهایتا هفتمین بازی سری Gran Turismo تحت نام بازی Gran Turismo Sport در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد. پیش از این اعلام شد بازی مذکور که دارای ۱۶۳ ماشین و ۲۸ پیست است، آپدیت‌های جدیدی دریافت خواهد کرد که به‌واسطه آن‌ها ماشین‌ها و حالت تک‌نفره GT League به بازی اضافه خواهد شد. حال طبق تازه‌ترین اخبار بازی، تصاویر جدیدی از محتوا‌های این بروز‌رسانی‌ها منتشر شده است.

اکثر این تصاویر که توسط بخش سرگرمی های تعاملی سونی و استودیو استودیو پالی فونی دیجیتال منتشر شده‌اند، روی ماشین‌های جدید بازی Gran Turismo Sport تمرکز دارند. ابرخودروی جدید کمپانی زاگاتو یعنی ایزو ریولتا اولین ماشین تازه وارد این بازی است. این ماشین در روز‌های ابتدایی آبان ماه رونمایی شد. دیگر ماشین‌هایی که در روز دو‌شنبه از طریق اولین آپدیت رایگان بازی Gran Turismo Sport در دسترس قرار می‌گیرند، عبارتند از: آئودی R18 و شلبی کبرا 427.

آخرین تصویر به حالت تک‌نفره GT League که در ماه دسامبر به بازی اضافه خواهد شد، تعلق دارد. پیش از این تصاویری از این حالت منتشر شد که بخش‌های مختلف آن اعم از Clubman Cup ،Boxer Spirit و FF Challenge را به نمایش گذاشتند. اما جدید‌ترین تصویر این حالت خبر از باز‌گشت FR Challenge که تنها ماشین‌های موتور جلو، محور عقب در آن قابل استفاده هستند، می‌دهد. ۶ تصویر جدید بازی Gran Turismo Sport را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی Gran Turismo Sport

بازی Gran Turismo Sport

بروز‌رسانی ماه دسامبر بازی Gran Turismo Sport تعداد ۱۲ ماشین جدید را در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد که از بین آن‌ها می‌توان به Mazda — RX-7 Spirit R Type A ، Ford — F-150 SVT Raptor و Lamborghini — Countach LP400 اشاره کرد. بخش Sony Interactive Entertainment و استودیو Polyphony Digital قصد دارند تا ماه مارس ۲۰۱۸ بیش از ۵۰ ماشین جدید را به بازی مذکور اضافه خواهد کرد.

کمپانی سونی قصد دارد باندل بازی Gran Turismo Sport پلی استیشن VR را که اواسط آبان ماه معرفی شد، به مناسبت بلک فرایدی با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش برساند. این باندل علاوه بر نسخه فیزیکی بازی مذکور و هدست واقعیت مجازی کمپانی سونی، دارای PlayStation Camera نیز است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده