نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

رایان جانسون از برنامه‌ های بزرگ خود برای سه گانه جدید دنیای Star Wars خبر داد

رایان جانسون، کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi، در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که برنامه‌های بزرگی برای سه گانه جدید دنیای جنگ ستارگان دارد.

کمتر از یک ماه دیگر فیلم مورد انتظار جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) به کارگردانی رایان جانسون، به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. ماه گذشته، کمپانی لوکاس فیلم (Lucasfilm) و والت دیزنی (Walt Disney) ساخت سه گانه جدید فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) به کارگردانی و نویسندگی رایان جانسون را رسما تایید و اعلام کردند. جانسون کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه قسمت اول این سه‌گانه جدید را بر عهده خواهد داشت و طبق اطلاعات اولیه منتشر شده، این سه‌گانه جدید بخشی از حماسه اسکای‌واکر نخواهد بود و یک سه‌گانه کاملا مستقل است. در این سه‌گانه شاهد معرفی شخصیت‌های جدیدی در دنیای جنگ ستارگان خواهیم بود که تا به امروز هیچگاه آن‌ها را مشاهده نکرده بودیم.

Star Wars

به نظر می‌رسد که سه‌گانه جدید فیلم Star Wars قرار است در بخش متفاوتی از دنیای جنگ ستارگان رخ دهد و این موضوع می‌تواند آینده این مجموعه را برای همیشه تغییر دهد. با این حال، در حال حاضر سوالات زیادی از جمله اینکه اتفاقات این سه‌گانه در آینده رخ خواهد داد یا اینکه اتفاقات این فیلم قرار است در بخش دیگری از این کهکشان جریان داشته باشد که تاکنون دست خانواده اسکای‌واکر و نیروهای امپراطوری و فرقه اول به آن نرسیده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که جانسون برای سه‌گانه جدید فیلم Star Wars بسیار هیجان زده است. زمانی که از او سوالی در مورد سه‌گانه جدید دنیای جنگ ستارگان سوال پرسیده شد، جانسون در جواب گفت:

ما باید منتظر باشیم و ببینیم. در حال حاضر من تنها در ابتدای شروع کار روی سه‌گانه جدید این مجموعه هستم، اما من می‌توانم به شما بگویم چه چیزی من را بسیار هیجان زده می‌کند. ایده خلق یک داستان جدید با شخصیت‌های کاملا جدید در سه‌گانه جدید دنیای جنگ ستارگان من را بسیار هیجان زده می‌کند. پتانسیل خیلی بالایی وجود دارد و من بیشتر از این نمی‌توانم صبر کنم تا به آن وارد شوم.

Rian Johnson

در حال حاضر، به‌نظر می‌رسد که سه‌گانه جدید فیلم Star Wars مراحل اولیه توسعه خود را سپری می‌کند و جانسون کار شروع نوشتن فیلمنامه این سه‌گانه را به‌زودی آغاز خواهد کرد، اما دیزنی و لوکاس‌فیلم تاریخ اکران هیچ یک از این فیلم‌ها را اعلام نکرده‌اند، اما انتظار می‌رود که کار ساخت و تولید این سه‌گانه پس از ساخت و انتشار فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) رسما آغاز شود. فیلم Star Wars: The Last Jedi که فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان خواهد بود، برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) برنامه‌ریزی شده است. پس از این فیلم، فیلم Star Wars: Episode IX به‌ کارگردانی و نویسندگی جی جی آبرامز، در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده