// جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

بازی Old Time Hockey به‌ زودی برای ایکس‌ باکس وان منتشر می‌شود

نام بازی Old Time Hockey به Bush Hockey League تغییر پیدا کرد و در هفته آینده به کنسول ایکس‌ باکس وان راه پیدا می‌کند.

فروردین ماه گذشته، استودیو V7 Entertainment آخرین پروژه خود یعنی بازی Old Time Hockey را برای پلی‌ استیشن 4 و  پی سی منتشر کردند. همانطور که از نام آن پیداست این اثر یک بازی هاکی با حال‌و‌هوای قدیمی است که قصد دارد تجربه‌ای همانند NHL ’94 را به طرفداران ورزش هاکی القا کند. پس از معرفی بازی سازندگان نسخه ایکس‌ باکس وان آن را نیز تایید کردند و از زمان عرضه تا به امروز سازندگان در حال توسعه پورت Xbox One آن هستند. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کردند که نام بازی به Bush Hockey League تغییر کرده است و در تاریخ ۸ آذر ماه (۲۷ نوامبر) به دست کاربران ایکس‌باکس وان می‌رسد.

گفتنی است که سازندگان تغییر نام بازی را در حساب کاربری فیسبوک خود در مهر ماه گذشته اعلام کردند که البته دلیل این امر مشخص نشده‌ است. همانند نسخه‌های دیگر این بازی روی پلتفرم‌های دیگر، نسخه ایکس‌باکس وان بازی Bush Hockey League پس از عرضه‌اش با قیمت ۱۱.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

به نقل از سازندگان، نسخه ایکس‌باکس وان بازی Bush Hockey League شامل تمامی تغییرات و بهبود‌هایی که توسط بازیکنان این بازی گزارش شده است، می‌شود. به گفته سازندگان نسخه ایکس‌باکس وان این بازی می‌تواند بهترین تجربه را برای کاربران به ارمغان آورد و بهترین پورت آن محسوب می‌شود. اگر جزو کاربرانی هستید که از محتوای بازی بی‌خبر هستید باید بدانید که این بازی بیش از ۱۰ تیم اصلی را در خود جای داده است که شامل حالت داستانی نیز می‌شود که کاربران می‌توانند تیم خود را از مراحل آغازین به بالاترین رتبه‌ها برسانند. حالت آنلاین و لوکال و حالت یک‌دستی Beer از دیگر محتویات بازی به شما می‌رود که کاربران می‌توانند بازی را با استفاده از یک‌دستشان تجربه کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه نسخه ایکس‌باکس وان بازی Bush Hockey League را تماشا و دانلود کنید. بازی مذکور در تاریخ ۸ آذر ماه به  کنسول Xbox One راه پیدا می‌کند.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده