نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Top Bike: Racing & Moto Drag

بازی موبایل Top Bike: Racing & Moto Drag قصد دارد با شبیه‌سازی مسابقات موتورسواری، تجربه‌ی خوبی برای شما فراهم کند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی موبایل Top Bike: Racing & Moto Drag یک بازی در سبک مسابقات موتورسواری است که شما را در نقش یک موتورسوار تازه‌کار قرار می‌دهد. هدف اصلی‌ این بازی استفاده از پتانسیل موجود در داستان یک موتورسوار تازه‌کار برای ایجاد یک تجربه‌ی جذاب و پر هیجان برای کاربر است. این بازی با ارایه قابلیت‌های جذاب و مسابقات متنوع سعی در رسیدن به هدفش دارد. بازی Top Bike در زمینه تنوع مسابقات عملکرد خوبی دارد و چندین چالش مختلف برای بازیکن در نظر دارد. تنوع بخش مسابقات، که مهم‌ترین بخش یک بازی ریسینگ به شمار می‌رود به قدری خوب کار شده است که خیلی خوب می‌تواند نظر کاربر را به خود جلب کند؛ تنوع مسابقات مختلف به همراه دشوار بودن واقعی درجات سختی بازی از مواردی است که می‌تواند کاربر را مدت‌ها درگیر بازی کند. به زبان ساده‌تر، فرض کنید در یکی از چالش‌های بازی یک مسابقه را در حالت سختی «ساده» به راحتی پشت سر گذاشته‌اید، اما وقتی که به حالت‌های سختی بعدی برسید، دیگر از این خبر‌ها نخواهد بود؛ برای بردن مسابقات در سطح بالا یا باید موتورتان را ارتقا دهید یا اینکه آنقدر راننده‌ی خوبی باشید که بتوانید با درست دنده عوض کردن و زمانبندی دقیق حریف خود را از پیش رو بردارید.

بازی Top Bike در زمینه تنوع مسابقات عملکرد بسیار خوبی دارد

از حالت‌های مختلف بازی می‌توان به ‌Boss Battle، Most Wanted، Ranking Race و Street Race اشاره کرد. البته مشخص است که هرکدام از این حالت‌ها ویژگی‌های خودشان را دارند. برای نمونه در حالت Boss Battle کاربر باید طی چند مسابقه موتورسوارهای حرفه‌ای را از پیش رو بردارد. یکی دیگر از حالت‌های بازی Street Race یا مسابقات خیابانی است، این حالت به صورت چندنفره آنلاین نیز قابل بازی است، در این حالت همانطور که از اسمش پیداست باید با رانندگان خیابانی مختلف مسابقه دهید. بازی علاوه بر حالت Street Race یک حالت چندنفره آنلاین دیگر نیز دارد. دیگر حالت چندنفره بازی Ranking Race نام دارد. شما در این حالت باید برای بهبود مقام‌تان در رنکینگ جهانی مسابقات، با رقبای خود به مسابقه بپردازید. دیگر حالت مسابقه‌ای بازی نیز Most Wanted نام دارد، راستش را بخواهید این حالت کمی عجیب به نظر می‌رسد. چرا می‌گویم عجیب؟ چون در این حالت شما در نقش یک پلیس با خلافکاران مسابقه خواهید داد و باید برای برنده شدن از آن‌ها جلو بزنید!

بازی موبایل Top Bike

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم هر بازی مسابقه‌ای، خرید و فروش وسیله نقلیه و شخصی‌سازی آن است. بازی موبایل Top Bike در این زمینه دست کاربران را باز می‌گذارد و شما تا جایی که می‌خواهید، می‌توانید موتورسیکلت خود را تقویت کنید. بازی در زمینه خرید و فروش موتورسیکلت نیز عملکرد خوبی دارد و در قسمت گاراژ بازی انتخاب‌های متنوعی خواهید داشت. همانطور که پیش‌تر اشاره کردم بهترین شیوه‌ی پیروزی در این بازی تقویت وسیله‌ی نقلیه‌تان است. در نتیجه گاراژها و مکانیک‌ها در این بازی نقش مهمی ایفا می‌کنند. بازی Top bike در زمینه جلوه‌های بصری نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد، اما کیفیت بافت‌های بازی می‌توانست بهتر از این حرف‌ها هم باشد. یکی از مهمترین بخش‌های هربازی اما گیم‌پلی است؛ بازی Top Bike در این زمینه هم چیزی کم نذاشته است.

شخصی‌سازی وسایل نقلیه در بازی نقش مهمی را ایفا می ‌کند

بازی با استفاده از المان‌ها ساده اما جذاب، گیم پلی روان و درگیر کننده‌ای را ارایه می‌کند. در واقع بازی به ساده‌ترین شکل ممکن تمام وظیفه‌ی کنترل موتورسیکلت را بر عهده کاربران گذاشته است. همین المان‌های ساده هستند که می‌توانند کاربر را کاملا در جو و هیجان مسابقات موتورسواری قرار دهند. با توجه به اینکه هرچه بیشتر در بازی پیشرفت کنید، باید با رقبای سرسخت‌تری رقابت کنید، نحوه رانندگی‌تان در بازی از اهمیت بالایی برخوردار است. برای نمونه باید برای استفاده از نیترو یا دنده عوض کردن، زمان‌بندی دقیقی انجام دهید. در غیر اینصورت مطمئن باشید مسابقه را خواهید باخت. بازی دست شما را برای شرکت در مسابقات مختلف آزاد گذاشته است، این به این معنی است که شما برای شرکت در هر مسابقه یه یک باک بنزین نیاز دارید، و بازی در کل ده باک بنزین در اختیار شما قرار می‌دهد که پس از تمام شدن‌شان باید مدتی صبر کنید تا خود بازی باک‌تان را پر کند. بازی هم‌چنین یک بخش برای خرید‌های درون برنامه‌ای دارد، کاربران در این بخش می‌توانند با پرداخت هزینه‌های اضافی به موارد اضافه‌ای نیز دست پیدا کنند.

بازی موبایل Top Bike

بازی Top Bike با امکانات متنوع و خوبی که به کاربران ارایه می‌دهد، توانسته است که زمینه‌های داشتن یک تجربه‌ی لذت‌بخش و فراموش نشدنی را برای کاربران فراهم کند. این بازی برای سیستم عامل اندروید در دسترس است و شما می‌توانید آن‌ را از طریق لینک‌های زیر در پلی استور دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید Top Bike: Racing & Moto Drag


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده