// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۸

EVGA کارت گرافیک GTX 1080 Ti KINGPIN Hydro Copper را معرفی کرد

کمپانی EVGA مدل جدیدی از کارت‌های گرافیک شخصی‌ سازی شده توسط Kingpin، اورکلاکر معروف، را با نام GTX 1080 Ti KINGPIN Hydro Copper معرفی کرد.

کمپانی مشهور EVGA پس از عرضه کارت گرافیک قدرتمند GTX 1080 Ti KINGPIN در مردادماه گذشته، حال مدل جدید این کارت گرافیک را با نام GTX 1080 Ti KINGPIN Hydro Copper معرفی کرده است. این کارت گرافیک با همکاری Kingpin، اورکلاکر معروف، به صورت تک اسلات، دارای بلاک آب و سیستم خنک کننده مایع طراحی شده است که در بین کارت‌های سری GTX 1080 Ti این کمپانی بیشترین سرعت کلاک را دارد. 

با توجه به وب‌سایت کمپانی EVGA، کارت گرافیک GTX 1080 Ti KINGPIN Hydro Copper با قیمت ۱۲۴۹.۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. بنابراین این کارت گرافیکی قدرتمند، جزو یکی از گران‌قیمت‌ترین محصولات مخصوص بازی به شمار می‌رود.

EVA GTX 1080 Ti KINGPIN Hydro Copper

با وجود طراحی تک اسلاتی این کارت گرافیک، کمپانی EVGA با طراحی خوب خود موفق به قرار دادن پورت‌های مختلفی روی این محصول شده است. GTX 1080 Ti KINGPIN Hydro Copper دارای سه خروجی Mini Display 1.4، یک خروجی HDMI 2.0 و یک خروجی DVI است. در جدول زیر می‌توانید مشخصات کارت گرافیک GTX 1080 Ti KINGPIN Hydro Copper در مقایسه با سه کارت گرافیک از سری GTX 1080 Ti را مشاهده کنید.

مدل کارت گرافیکEVGA GTX 1080 Ti KINGPIN Hydro CopperEVGA GTX 1080 Ti FTW 3 GamingEVGA GTX 1080 Ti SC2Nvidia GTX 1080 Ti FE
معماری پردازندهپاسکالپاسکالپاسکالپاسکال
هسته‌های پردازشی۳۵۸۴۳۵۸۴۳۵۸۴۳۵۸۴
فرکانس پایه۱۵۸۲ مگاهرتز۱۵۶۹ مگاهرتز۱۵۵۶ مگاهرتز۱۴۸۰ مگاهرتز
فرکانس بیشینه۱۶۹۵ مگاهرتز۱۶۸۳ مگاهرتز۱۶۷۰ مگاهرتز۱۵۸۲ مگاهرتز
ظرفیت حافظه۱۱ گیگابایت۱۱ گیگابایت۱۱ گیگابایت۱۱ گیگابایت
سیستم خنک کنندهتکنولوژی خنک کننده مایع و تهویه ICXتکنولوژی تهویه ICXتکنولوژی تهویه ICXAir Reference
توان مصرفی۲۸۰ وات۲۸۰ وات۲۵۰ وات۲۵۰ وات
تعداد چیپ BIOS۳۲۱۱
نورپردازی RGBداردداردداردندارد

طبق اعلام کمپانی EVGA، کارت گرافیک GTX 1080 Ti KINGPIN Hydro Copper به دلیل بهره‌مندی از تکنولوژی‌های جدید خنک‌کننده و به کارگیری فلز مس در طراحی آن، قابلیت اورکلاک تا فرکانس ۲۰۲۵ مگاهرتز را دارد. از اقلام همراه این کارت گرافیک می‌توان به سه مبدل Mini Display برای پورت HDMI ،DVI و پورت Display استاندارد، دو مبدل تغذیه مختلف و یک آچار آلن اشاره کرد.

در پایان می‌توانید برخی از تصاویر کارت گرافیک قدرتمند GTX 1080 Ti KINGPIN Hydro Copper کمپانی EVGA را تماشا کنید.


منبع Overclock3d
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده