نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

کمپانی تنسنت بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds را در چین منتشر خواهد کرد

کمپانی چینی تنسنت اعلام کرد که وظیفه انتشار بازی تیراندازی PlayerUnknown’s Battlegrounds را در کشور چین بر عهده خواهد داشت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Tencent اعلام کرد که وظیفه انتشار بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در کشور چین را بر عهده گرفته است و پیش از عرضه‌ی آن در فروشگاه‌ها، تغییراتی را به دلیل قوانین و محدودیت‌های این کشور در بازی اعمال خواهد کرد.

کمپانی تنسنت به خاطر خشونت‌های موجود در این بازی و تفاوت آن با هنجار‌های اخلاقی، فرهنگ سنتی و ارزش‌های اجتماعی کشور چین، از ایجاد تغییرات لازم اطمینان حاصل خواهد کرد تا این بازی بدون مشکل در این کشور عرضه شود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از تغییرات بازی پیش از انتشار آن در کشور چین در دست نیست ولی با این حال تقریبا مشخص است که بیشتر تغییرات در زمینه‌ی خشونت بازی اعمال می‌شود. به عنوان مثال احتمال دارد که رنگ خون دچار تغییر شود یا امکان حذف خون از بازی وجود دارد.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds یک اثر تیراندازی سوم شخص و بتل رویال است که هم‌اکنون از طریق سیستم Early Access شبکه استیم برای کاربران کامپیوتر در دسترس است و در تاریخ بیست و یکم آذرماه (۱۲ دسامبر) با قیمت ۳۰ دلار برای کاربران کنسول ایکس‌‌ باکس وان از طریق سرویس Xbox Game Preview منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید برای اطلاع از خبر‌های پیشین بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds به صفحه اختصاصی آن در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده