نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

تیم TNC Pro Team قهرمان مسابقات China Top 2017 شد

تورنمنت China Top 2017 بازی Dota 2 نهایتا پس از ۵ روز رقابت نفس‌گیر با قهرمانی تیم TNC Pro Team در حالی به پایان رسید که طرفداران تیم VGJ.Thunder بی‌صبرانه منتظر فتح جام توسط این تیم بودند.

مسابقات China Top 2017 یک رویداد جامع مختص ورزش‌های الکترونیک برای بازی Dota 2، بازی Counter Strike: Global Offensive، بازی Hearthstone و بازی Arena of Valor است که در شنژن، یکی از شهر‌های کشور چین برگزار می‌شود. مسابقات مربوط به بازی Dota 2 این رویداد از ۲۸ آبان‌ماه کار خود را آغاز کرد و نهایتا پس از پنج روز در ۲ آذر با قهرمانی تیم TNC Pro Team به کار خود پایان داد. در این تورنمنت چهار تیم Digital Chaos ،Invictus Gaming ،TNC Pro Team و VGJ.Thunder حضور داشتند که برای جایزه‌ی یک میلیون یوآن جایگاه نخست به رقابت پرداختند.

این تورنمنت همانند مسابقات Adrenaline Cyber League فاقد «امتیاز صلاحیت» برای دعوت مستقیم تیم‌ها به مسابقات اینترنشنال سال آینده است و از مسابقات ماینور/میجور فصل جدید به شمار نمی‌آید و به این ترتیب از اولویت کمتری میان تیم‌ها برخوردار است.

China Top 2017

در اولین روز از مسابقات تنها یک دیدار برگزار شد و تیم VGJ.Thunder با کسب نتیجه ۰-۲ تیم Digital Chaos را از میان برداشت و به این ترتیب به کار این تیم در براکت بالایی پایان داد. در روز دوم این مسابقات تیم Invictus Gaming متحمل یک شکست سنگین مقابل تیم TNC Pro Team شد و با نتیجه‌ی ۰-۲ به براکت بازنده‌ها سقوط کرد. بازندگان دیدارهای دو روز گذشته در تنها دیدار روز سوم به مصاف هم رفتند و نهایتا این تیم Invictus Gaming بود که با دو پیروزی مقابل Digital Chaos به روز بعدی مسابقات راه یافت و تیم Digital Chaos با نتایج ضعیف خود از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف شد و در جایگاه چهارم جای گرفت. روز چهارم نیز با برگزاری یک دیدار در براکت بالایی پیگیری شد و تیم TNC Pro Team با کسب دو پیروزی و یک شکست به کار تیم VGJ.Thunder پایان داد و به فینال مسابقات راه یافت.

در روز پنجم و پایانی مسابقات China Top 2017 دو دیدار برگزار شد که اولین دیدار، تیم VGJ.Thunder و تیم Invictus Gaming را مقابل هم قرار داد که تیم VGJ.Thunder با نتیجه ۰-۲ به پیروزی رسید و نام خود را به‌عنوان دومین فینالیست مسابقات به ثبت رساند. تیم Invictus Gaming نیز که نتوانست جواز حضور در فینال را به دست آورد به جایگاه سوم رضایت داد. در نهایت شرایط به نحوی رقم خورد که تیم TNC Pro Team باری دیگر در فینال مسابقات با تیم VGJ.Thunder به رقابت پرداخت که این بار هم VGJ.Thunder به نتیجه دلخواه دست نیافت و بازی را با نتیجه ۱-۲ به حریف فیلیپینی خود واگذار کرد و به این ترتیب تیم TNC Pro Team فاتح تورنمنت China Top 2017 شد.

China Top 2017

در حال حاضر تنها جایزه‌ی جایگاه نخست مسابقات تعیین شده است و هیچ اطلاعاتی از مقدار جایزه‌ی تیم‌های دوم تا چهارم مسابقات در دست نیست. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع WikiTeamLiquid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده