// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱

لیست تخفیف های بازی FIFA 18 به مناسبت بلک فرایدی

به‌واسطه فرا رسیدن بلک فرایدی می‌توانید جدید‌ترین بازی سری FIFA یعنی بازی FIFA 18 را با تخفیف خریداری کنید.

شبیه‌ساز فوتبال کمپانی الکترونیک آرتز یعنی سری بازی‌های FIFA در حدود ۲۴ سال است که روی پلتفرم‌های مختلف عرضه شده و افتخارات متعددی از جمله پر‌فروش‌ترین مجموعه بازی‌های ورزشی را به دست آورده است. بازی FIFA 18 به‌عنوان بیست و پنجمین بازی سری فیفا در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) با ویژگی‌هایی همچون استفاده از موتور فراست‌بایت 3 و بخش داستانی The Journey: Hunter Returns منتشر شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Electronic Arts به مناسبت بلک فرایدی قیمت این بازی را کاهش داده است.

نسخه فیزیکی بازی فیفا 18 روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در فروشگاه‌های بزرگی همچون Gamestop ،Best Buy ،Target و Toys R Us با تخفیف‌های قابل توجهی همراه شده است. فروشگاه گیم‌استاپ این بازی را با قیمت ۲۷ دلار به فروش رسانده و سه فروشگاه بست‌بای، تار‌گت و تویز آر آس قیمت ۳۰ دلار را برای بازی مذکور در نظر گرفته‌اند. در حالی که فروشگاه تویز آر آس نسخه نینتندو سوییچ بازی FIFA 18 را با قیمتی مشابه با کنسول‌های نسل هشتم سونی و مایکروسافت به فروش می‌رساند، علاقه‌مندان می‌توانند این نسخه را با قیمت ۲۰ دلار از فروشگاه بست‌بای خریداری کنند.

تخفیف‌های رویداد Black Friday بازی FIFA 18 تنها به نسخه فیزیکی محدود نشده و پلی استیشن استور و ایکس باکس استور نیز این بازی را با کاهش قیمت همراه کرده‌اند. نسخه استاندارد این بازی در فروشگاه Playstation با پرداخت ۳۶ دلار قابل خرید است. همچنین در این فروشگاه نسخه‌های Ronaldo و Icon به تر‌تیب با قیمت ۴۸ دلار و ۶۰ دلار به فروش می‌رسند. دارندگان حساب کاربری بریتانیایی که از مشترکین پلی استیشن پلاس باشند، می‌توانند با پرداخت ۳۶ پوند، ۴۸ پوند و ۶۳ پوند نسخه‌های استاندارد، Ronaldo و Icon را برای کنسول PS4 خریداری کنند.

در حالی که سه نسخه بازی FIFA 18 در ازای پرداخت مبلغ مشابه فروشگاه پلی‌استیشن در اختیار اعضای ایکس باکس لایو گلد قرار می‌گیرد، دیگر دارندگان کنسول Xbox One باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. این دسته از بازیکنان می‌توانند نسخه استاندارد را با پرداخت ۴۲ دلار / ۴۲ پوند، نسخه Ronaldo را با پرداخت ۵۶ دلار / ۵۶ پوند و نسخه Icon را با پرداخت ۷۰ دلار / ۶۳ پوند خریداری کنند.

فیفا 18 / FIFA 18

فروشگاه‌های مجاری دو پلتفرم ایکس‌باکس و پلی‌استیشن پیشنهاد‌های دیگری را برای علاقه‌مندان به بازی‌های ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز در نظر گرفته‌اند. در این فروشگاه‌ها باندل FIFA 18 و NBA Live 18: The One Edition با قیمت ۴۰ دلار، باندل FIFA 18 و NHL 18 با قیمت ۶۰ دلار و باندل FIFA 18 و Need for Speed Payback با قیمت ۶۵ دلار به فروش می‌رسد.

کمپانی الکترونیک آرتز کاربران پلتفرم پی سی را از یاد نبرده است و قیمت بازی FIFA 18 در فروشگاه اوریجین را کاهش داده است. نسخه استاندارد این بازی در فروشگاه Origin دارای برچسب قیمت ۳۶ دلاری بوده و نسخه‌های Ronaldo و Icon با قیمت ۵۶ دلار و ۷۵ دلار در دسترس قرار دارند. همچنین باندل FIFA 18 و Need for Speed Payback با پرداخت ۷۰ دلار قابل خرید است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده